Pariisin kaupungille on ollut erityisen kannattavaa Kehätien kameravalvonnan lisääminen, sillä ylinopeussakkojen määrä nousi miltei kolminkertaiseksi vuoteen 2013 verrattuna. Edellisvuonna annettiin 138 138 ylinopeussakkoa, mutta 2014 määrä oli noussut 461 596:een. 

Osittain kasvu selittyy liikenteen nopeusvalvontakameroiden lisäämisellä, mutta laskelmien mukaan niiden olisi pitänyt korkeintaan tuplata sakkojen määrän. Loppu selittynee sillä, että pariisilaiset eivät vain vielä olleet tottuneet alennettuun nopeusrajoitukseen eivätkä kameravalvonnan lisääntymiseen.

Onnettomuuksien määrä Kehätiellä laski viime vuonna peräti 15,5 prosenttia edelliseen verrattuna, mutta Pariisin pormestarin mukaan kuolleiden määrä oli suurempi. Onnettomuuksien määrä laski 742:sta 627:än, alimmilleen kymmeneen vuoteen. Kuolleita oli vuonna 2014 seitsemän edellisvuoden neljään verrattuna, mutta loukkaantuneiden määrä oli laskenut merkittävästi, 776 kun vuonna 2013 heitä oli 908.

Liikenteen keskinopeus nousi

Le Parisienin mukaan suuri yllätys oli se, että liikenteen keskinopeus nousi liikenteen ruuhka-aikoina aamulla 32,6 km tunnissa vuoden 2014 38,4 km/h. Parannus oli peräti 18%. Iltapäiväruuhkan vastaavat luvut olivat 30,3 ja 33,9 km/h, kasvua 12 %.

Myös liikennemelun määrä väheni, sillä kiihdytysten ja jarrutusten äänimelua oli vähemmän. Yömelu laski 1,2 dB ja päiväajan ajomelu puoli desibeliä. Väheneminen vastaa öisin 25 % ja päivälläkin 10 % laskua liikennemäärissä.

Pormestarin ja kaupungin liikennesuunnittelijoiden tavoitteena nopeusrajoituksen laskulla oli ensisijaisesti vähentää liikenteen saasteiden ja päästöjen määrää. Tästä ei ole mittaustuloksia, mutta kaupungin edustajien mukaan "on tunnettua, että liikenteen nopeuden ja sujuvuuden kasvulla on mekaanista myönteistä vaikutusta päästöjen määrän vähenemiseen".