"Vakaus, maltillisuus ja luja usko omaan tekemiseen on konsernin toiminnassa kuukausittaisia myyntilukuja tärkeämpiä toiminnan ajureita", todetaan yrityksen julkistamassa tiedotteessa. Vaikka konsernin tulos onkin haastavassa markkinatilanteessa pysynyt mukavasti plussan puolella, käännetään Brandtilla katseet jo seuraaviin vuosikymmeniin ja kuudenteen sukupolveen.

Otto Brandt haluaa olla kotimainen, vakavarainen perheyritys myös seuraavat 110 vuotta. Konserni haluaa kasvaa maltillisella riskillä jatkokehittäen samalla nykyisiä liiketoiminta-alueitaan sekä etsimällä uusia tukijalkoja. Siksi juhlavuoden pääosassa onkin kuluttajia tarkasti kuunteleva liiketoiminta, eivät pölyyntyneet juhlapuheet.

Otto Brandt tuo maahan mm. moottoripyöriä, mönkijöitä, moottorikelkkoja, perämoottoreita, meridieselmoottoreita, pienkoneita ja mopoautoja. Konserniin kuuluu myös venetehtaita, venealan vähittäismyyntiliike sekä valtakunnallinen moottoripyörien vähittäismyyntiketju. Otto Brandt -konserni edustaa yli 20 tuotemerkkiä, joihin kuuluvat mm. moottoripyörä- ja atv-puolella Honda, Victory, Indian, KTM, Polaris, Ligier, Vespa ja Arai. Venepuolella niitä ovat mm. Silver, Terhi, AMT, Faster, XO, Nord Star, Nimbus, Yanmar ja Honda Marine.

Kuluneen 110 vuoden ja omistajaperheen kuudennen sukupolven syntymän kunniaksi Otto Brandtin suurin vuotuinen markkinointitempaus, Ottopäivät järjestetään isommin kuin koskaan aiemmin. Ottopäivät-tapahtuma on tänä vuonna nelipäiväinen ja se kiertää kaikki Bike & Boat World -myymälät. Tapahtuma käynnistyy Turussa 6.5. Sieltä jatketaan 7.5. Tampereelle ja huipennuksensa tapahtuma saa Helsingin Boat Worldissa sekä Vantaan Bike Worldissa 8.-9.5.