Molemmissa malleissa on sama moottori samoin säädöin, ja siitä luvataan 55 hevosvoimaa 6250 rpm, vääntöä taasen 62 Nm 3000 rpm. Vaihteisto on kuusipykäläinen ja viimenen vaihde on ylivaihde. Työntötankomoottori on ilma/öljyjäähdytteinen, ja sitä on uusittu jonkin verran malliuudistuksen yhteydessä, se mm. täyttää Euro 4 -standardin vaatimukset.

Moto Guzzi V9 Roamer.

Moto Guzzi V9 Roamer.

Polttoainetankin tilavuus on 15 litraa. Olennaista molemmille malleille on keveys, paino ilmoitetaan 200 kilogrammaksi, mutta koska muuta ei kerrota, oletamme, että kyseessä on kuivapaino. Istuinkorkeus on molemmissa vain 775 mm.

Moto Guzzi V9 Roamer.

Moto Guzzi V9 Roamer.

Pyörät eroavat ulkonäöltään kuin yö ja päivä, ja se on varmasti ollut tarkoituskin. Bobberin yönmusta olemus huipentuu 16 tuuman renkaisiin ja mattamustaan väritykseen. Jenkkinormin kunniaksi pyörät on rakennetu lähinnä metallista lokasuojia myöten.

Roamerin vanteet ovat puolestaan edessä 19 tuumaa ja takana 16 tuumaa.

Moto Guzzi V9 Bobber.

Moto Guzzi V9 Bobber.

Pyöriin on saatavilla runsaasti lisävarusteita, ja niissä on mukana elektroniikkaa, mm. luistoesto ja kaksipiirine ABS. Saatavilla on myös sama multimediakeskus Bluetooth-yhteyksineen kuin Flying Fortressiin.

Moto Guzzi V9 Bobber.

Moto Guzzi V9 Bobber.