Sacha Lakic kertoo nettisivuillaan, miten kaikki sai alkunsa.

"Hyvän projektin käynnistämiseksi tarvitaan rippunen intohimoa ja muutama kylmä olut...

Ystäväni Georgen autotallissa Luxemburgissa oli hyvä vanha CX500 vuodelta 1982 tallin yhdessä nurkassa, ja joitain vähän spesiaalimpia varaosia hujan hajan hyllyillä toisessa nurkassa."

Honda CX500 Gts Sacha Lakic Design 2014

Honda CX500 Gts Sacha Lakic Design 2014

Lakic kertoo aina olleensa tämän luonteikkaan ja askeettisen 80° V-2:n fani. Hän on pyrkinyt tässä luomuksessaan korostamaan sitä lisäämällä Y-muotoisen pakoputkiston. Toinen alkuperäisosa on tankki, jonka asentoa on vain kallistettu 10° eteenpäin.

Muihin osiin hän on käyttänyt samaa menetelmään kuin Voxanin Black Magiciin, jonka hän suunnitteli 2004. Värikoodit ovat varsin samantyyppiset: dominoivaa mattamustaa sekä ripaus punaista ja alumiinia.

Honda CX500Gts Sacha Lakic Design 2014

Honda CX500Gts Sacha Lakic Design 2014

Kuten Lakic itsekin toteaa, design on todella minimalistinen ja palvelee vain yhtä asiaa: vie huomion pyörän moottoriin.

Ohessa video, jossa Lakic ajaa CX500 GTS:ksi ristimällään pyörällä. Tunnus tulee nimistä Georges + Thierry + Sacha. Lisää tietoja miehestä ja pyörästä hänen kotisivuiltaan. Mitä mieltä olet?

Aiheesta aiemmin sivuillamme: Design-ikoni Sacha Lakicilta suunnitelma uudeksi Bimota Mantraksi, katso kuvat

 

Honda CX500Gts Sacha Lakic Design 2014

Honda CX500Gts Sacha Lakic Design 2014

 

Honda CX500 Gts Sacha Lakic Design 2014

Honda CX500 Gts Sacha Lakic Design 2014

 

Honda CX500 Gts Sacha Lakic Design 2014

Honda CX500 Gts Sacha Lakic Design 2014