Ajomoodeista "Rain" ja "Road" tulevat vakioina, ja “Enduro” ja “Enduro Pro” voidaan hankkia lisäoptiona ainoastaan F 800 GS- ja F 800 GS Adventure -mallehin.

Keskikoon Bemareille luonteenomaista on ollut sopivuus huolettomaan matkantekoon ja tulevan vuoden mallimuutoksilla on valmistajan tiedotteen mukaan pyritty optimoimaan toiminnallisuutta. Samalla myös enduromaisuutta on viety askel eteenpäin.

BMW F 700 GS.

BMW F 700 GS.

F 700 GS on kuljettajille, jotka kaipaavat ripausta endurolla-ajamisen tunnelmista, mutta eivät niinkään paljoa halua off-road-ajokokemuksia. Pyörän vahvuuksiksi mainitaan matala istuinkorkeus ja sopivuus yleispyöräksi sekä vähintään riittävä teho yhdessä kohtuullisen polttoaineenkulutuksen ja jokapäiväiseen käyttöön sopivien ominaisuuksien kanssa.

F 800 GS:ssä on sitten jo enemmän enduro-ominaisuuksia ja Adventure-malli puolestaan on suunniteltu toimimaan "jopa planeetan kaikkein kaukaisimmissa nurkissa". Sopii matkamotoristeille, jotka pitävät off-road-ajosta, maapallonkiertäjille sekä matkaendurokuskeille yhtä lailla.

798 kuutiosenttimetrin rivikaksikkomoottorit on hienosäädetty uudelle mallivuodelle vastaamaan Euro 4 -vaatimuksiin. Visuaalisena muistona tästä on ruostumattomasta teräksestä valmistettu pakoputkisto.

Ride-by-wire tuo entistä paremman kaasun vasteen ja ajomoodit valinnanvapautta.

BMW F 700 GS.

BMW F 700 GS.

BMW F 700 GS.

BMW F 700 GS.

BMW F 700 GS.

BMW F 700 GS.

BMW F 700 GS.

BMW F 700 GS.

BMW F 800 GS.

BMW F 800 GS.

BMW F 800 GS.

BMW F 800 GS.

BMW F 800 GS.

BMW F 800 GS.

BMW F 800 GS.

BMW F 800 GS.

BMW F 800 GS.

BMW F 800 GS.

BMW F 800 GS Adventure.

BMW F 800 GS Adventure.

BMW F 800 GS Adventure.

BMW F 800 GS Adventure.

BMW F 800 GS Adventure.

BMW F 800 GS Adventure.