Pyörässä on elektroninen luistonesto, ja sen ohjaustangon voi säätää kolmeen eri asentoon kuljettajan mieltymysten mukaan. Moottorin tehoasetuksen voi valita kolmen eri moodin välillä. Lisäksi luistonestoa voi säätää kahdeksan eri asetuksen välillä - sen saa myös kokonaan pois päältä.

Koska pyörän elektroniikka ohjaa monia eri toimintoja, kuljettaja voi myös valita suhteen kaasukahvan käännön ja sen vaikutuksen välillä aivan kuten oikeassa ratakäyttöön tarkoitetussa kilpapyörässä.

ABS-järjestelmänä on Bosch 9MP, jossa on kilpa-asetus sekä RLM-järjestelmä, joka estää takapyörää nousemasta ilmaan kovien jarrutusten aikana.

Pyörässä on kaksi 320 mm jarrulevyä ja Brembon monoblokki nelimäntäinen satula edessä ja yksi 220 mm levy takana.

Pyörän painoa on pyritty keventämään valuosilla ja lokasuojat on tehty hiilikuidusta. Taotut vanteet säästävät painoa pari kiloa normiversioon verrattuna.

Pyörää valmistetaan ainoastaan 300 kappaletta, ja jokaisen tankkiin tulee 15-kertaisen maailmanmestarin Giagomo Agostinin signeeraus. F3 800 AGO tulee myyntiin toukokuussa 2014, ja sen hinta Italiassa on 23 990 euroa. Meille siihen tulee vielä rahti, tulli, kokoonpano ja verotus päälle.