Kaikkien motoristien yhteinen nettilehti

Autonomisesti ajava C1-moottoripyörä.

Onko tämä autonomisesti ajava moottoripyörä avain liikenneturvallisuuden parantamiseen?

Uutiset

Oheinen autonomisesti ajava moottoripyörä ei ole pilaamassa moottoripyöräilyn iloasi ja ottamassa kuljettajan paikkaasi, vaan siitä toivottavasti on paljon hyötyä teiden ja katujen turvallisuuden parantamisessa. Kyse on siitä, että moottoripyörät ovat todellinen haaste autonomisille autoille, ja itsestään ajamaan pystyvät kuljettajattomat moottoripyörät ovat turvallinen tapa testata autonomisen auton kykyjä. Lue lisää ›

Mikko Koskinen vetää Teivossa joukkoa. Kuva Timo Palmi.

Tasokas Flat Track -kilpailu avasi kauden Teivossa

Uutiset

Teivon nopealla, kilometrin ovaalilla päästettiin maamme Flat Track -kuljettajat kokeilemaan perjantaina todellista vauhdin hurmaa ja koneiden kulkua, huippunopeuksien ollessa 165 kilometrin tuntinopeuden tietämillä. Osallistuneet yhdeksän kuljettajaa ovat kaikki aiemmin esiintyneet jääradoilla samalla kalustolla ja todetusti lyhimmillään valmistautuminen vaati piikkirenkaiden vaihtamisen sileämpikuvioisiin ja etujarrun pois ottamisen kisapäivän aamuna, joten kysymyksessä on todellinen matalan kynnyksen vauhtilaji. Lue lisää ›

MV Agustan tulevan Moto2-pyörän 3D-kuva.

Paluun Moto2-luokkaan tekevän MV Agustan kisapyörä näyttää tällaiselta

Uutiset : Triumph, MV Agusta

MV Agustalla on ollut tuotantonsa ja taloutensa kanssa melkoinen jumppaaminen, joten se poistui pari vuotta sitten MotoGP-radoilta. Vuonna 2019 se kisaa Moto2-luokassa, mikä on tietenkin edullisempaa kuin kuninkuusluokassa kisaaminen. Villeintä on tietysti se, että MV Agusta joutuu käyttämään pyörissään luokan virallisia moottoreita, jotka toimittaa brittiläinen Tirumph. Lue lisää ›

Tuoreimmat uutiset Näytä lisää +