Kampanjan nimenä on "Live fast Die Old" eli elä nopeasti, mutta kuole vasta vanhana. Se on hyvä ohjenuora kaikille motoristeille.

Kampanjan tunnus.

Itse tarina kertoo kolmesta jo hieman varttuneemmasta motoristista, joiden elämäntapa näyttää olevan varsin rock- ja biletyshenkinen, siis nautinnollinen. Ihmetystä tosin herättää heidän mukanaan hotellissa kirmaava Daisy-niminen laama tai alpakka. Ehkä sillä symboloidaan biletykseen liittyviä naisia sivellisemmin? Mene tiedä, mutta video kannattaa katsoa jo hauskuuden takia, ja sen turvaviesti on hyvä, joskin osittain yllättävä.

Mikäli haluat käydä kampanjan kotisivulla, niin siellä on myös lyhyet esittelyvideot jokaisesta kolmesta nopeasti, mutta vanhoiksi elävästä motoristista, joiden lempinimet ovat Badger, Turbo ja Z-Boy.

Miksi Badgerilla on outo tatuointi ja miksi Keith Richards pelkää häntä? Z-Boy puolestaan on kaiken tiedon lähde ja Skotlannin tunnetuin motoristi, ja kertoo, että Valentino Rossilla on luomi vasemmassa pakarassaan. Miten hän on selvittänyt sen, sitä tarina ei kerro. Turbo puolestaan oli joskus edellisessä elämässään Ninja ja ajelee siksi Kawasakilla...

Kaikki he ovat sitä mieltä että, vasemmalle johtavassa kaarteessa on jotain uhkaavaa (meillä oikealle johtavassa). Mitä?

Kolmikolla on myös oma Facebook-sivu. Toivottavasti näemme vielä lisää heidän seikkailujaan. Asiasta kertoi ensin Motorbiker.