Tuhatkuutioisella nelitahtisella 65° V4-moottorilla varustetut Aprilia RSV:t ovat voittaneet seitsemän mestaruustitteliä World Suberbike -sarjassa. 

Jo perusmallienkin teho on 201 hv, ja pyörien kuivapaino on vain 180 kg. Sekä moottoria että ohjauselektroniikkaa on uusittu ja siitä myös uudet teholukemat. Hevosia on ensi vuoden malliin tarjolla peräti 16 enemmän kuin aiemmin. Painoakin on pudetettu entisestään 2,5 kg.

RR on varsinainen perusversio, ja RF:ää valmistetaan vain rajoitettu määrä. Viimemainitussa on parempi alusta ja kevyemmät vanteet, jotka saa myös valinnaisvarusteena RR-versioon.

Uudelle kaudella RF-versiossa  Öhlinsin alusta ja takoalumiinivanteet sekä V4-MP-multimediasovellusympäristö, jolla voi ohjata pyörän luistonestoa ja anti-wheelie-ominaisuuksia älypuhelimella. V4-MP on samanlainen telemetriasovellus, kuin mitä käytetään kisapyörissä.

Molemmissa malleissa on myös uudet grafiikat.

F-RW on sitten selvä tehdaskilparaaseri, jonka saa erilaisilla varustepaketeilla. Lopputeho on parhaimmillaan makeat 230 hv, mikä tuntuu mukavalta lukemalta tuon painoiselle pyörälle.

Aprilia RSV4 R-FW

Aprilia RSV4 R-FW

Aprilia RSV4 RF.

Aprilia RSV4 RF.

Aprilia RSV4 4 RF.

Aprilia RSV4 4 RF.

Aprilia RSV4 RF.

Aprilia RSV4 RF.

Aprilia RSV4 RR.

Aprilia RSV4 RR.

Aprilia RSV4 RR.

Aprilia RSV4 RR.