Saman asian voi sanoa toisellakin tavalla: Triumph T120 Bonneville morffattiin Bobberiksi. Vaikutteita on haettu 1940-luvulta asti. Pyörä haastaa ensisijaisesti amerikkalaiset V2:t ja sikäläisen bobber-kulttuurin. Bonneville Bobber on kieltämättä omassa kategoriassaan hyvännäköinen. Riittääkö se ottamaan mittaan "alkuperäisistä" bobbereista on eri asia.

Pyörän moottori on nestejäähdytteinen 1200 cm3 kahdeksanventtiilinen SOHC rinnakkaistwini. Tehoa luvataan 76 hv 6100rpm ja vääntöä 106 Nm 4000 rpm.

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

Kuljettajan ajoasento on säädettävä, ja yhden hengen istuin ikäänkuin kelluu alumiinisen rakenteen varassa. Istumakorkeus on matala, se on vain 690 mm. Ohjaustanko on leveä.

Pyörässä on ainakin visuaalisesti tarjolla paljon asennetta. Taaksepäin madaltuva linja ja erillinen takalokasuoja, pinnavanteet sekä "hardtail"-look sopivat pyörän henkeen.

Etuvanne on 19-tuumainen ja takavanne 16 ". Renkaina ovat Avonin Cobrat.

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

Värivalikoimassa ovat Ironstone mattaviimeistelyllä, Morello Red, Stunning Competition Green sekä Frozen Silver ja Jet Black.

Katso video pyörän julkistustilaisuudesta alla. 

 

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

 

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

 

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

 

Kelluva istuin.

Kelluva istuin.

 

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber.

 

Hienoja yksityiskohtia.

Hienoja yksityiskohtia.

 

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber, ja versio.

Vuosimallin 2017 Triumph Bonneville Bobber, ja versio.