Kaikkien motoristien yhteinen nettilehti

Superbiken kärkikolmikko, vasemmalta Jani Rättö, Magnus Collin ja Toni Torpakko.

Road racing: Nässi ja Collin voitokkaina

Uutiset

Road racingin SM-sarjan kauden neljäs osakilpailu ajetaan tänä viikonloppuna Virtasalmella, Motoparkin moottoriradalla. Superstock 600 –luokan kärkikolmikoksi veikkailtiin etukäteen Felix Nässin, Aki Valkilan ja Marko Vuorion trioa. Arvaukset osuivat lauantain kisalähdössä oikeaan. Nässi lähti pitämään kärkipaikkaa hallussaan kisan alusta asti ja venytti hienokseltaan eroa takana tuleviin kierros kierrokselta. Seuraavista sijoista käytiin ankaraa kamppailua. Aki Valkila oli lopulta hitusen Marko Vuoriota nopeampi, ja tässä järjestyksessä saavuttiin ruutulipulle. Lue lisää ›

Hero Splendor iSmart.

Intia: maailman suurin moottoripyörien valmistusmaa - myyntiluvut käsittämättömiä

Intia on vaivihkaa, muttei sattumalta syrjäyttänyt Kiinan maailman suurimman moottoripyörien valmistusmaan paikalta. Syitä on monia: nopeiten kasvava talous ja nopeiten kasvava väestö. Jos ihmisiä on 1,32 miljardia ja moottoripyörä jo sääolosuhteiden puolestakin luonteva kulkuväline, niin mitä muuta voi odottaakaan? Intian moottoripyörien valmistusluvut ovat myös käsittämättömiä: Jos ynnätään Harley-Davidsonin, KTM:n, BMW:n, Ducatin ja Triumphin vuosittain valmistamat moottoripyörät, päästään vasta entisen britti-, nykyisen intialaisen ikonin, Royal Enfieldin vuosittaisiin valmistuslukuihin. Määrällä mitattuna RE on kuitenkin hyttynen isompiin intialaisiin verrattuna. Lue lisää ›

Harley-Davidson Road Glide 2015.

Harley-Davidson ruuvaa brändiään uusiksi houkutellakseen uutta motoristisukupolvea

Uutiset : Harley-Davidson

Milwaukeelainen moottoripyörävalmistaja Harley-Davidson on jo muutaman vuoden ajan nähnyt pyöriensä myyntimäärien laskevan. Sen asiakaskunta on muodostunut pääasiassa sodanjälkeisen suuren ikäluokan kasvateista, ja nämä alkavat pikkuhiljaa olla liian vanhoja moottoripyörän kyytiin. Samalla H-D:n tuotteet eivät ole onnistuneet puhuttelemaan tuoreempien eikä varsinkaan nuorimpien ikäluokkien motoristeja. Tämän muuttaakseen Harley pyrkii ainakin sanallisella tasolla laittamaan brändiään uusiksi “All For Freedom. Freedom For All" -hokeman avulla. Mitä uutta brändi konkreettisella tasolla sisältää jää nähtäväksi. Lue lisää ›

Tuoreimmat uutiset Näytä lisää +