– Sain hyvän lähdön, mutta parin virheen seurauksena muutama kuljettaja pääsi kuittaamaan. Muutaman kierroksen jälkeen radalle tulleen turva-auton poistuessa oli kärkipyörien välillä jotain hässäkkää, ja yksi kuljettaja kaatui. Jouduin väistämään häntä, ja ohittamaan edessäni ajaneen pyörän ohituskiellon ollessa yhä voimassa. Häntä takaisin eteeni päästäessäni kärki ehti ampaisemaan karkuun, Lahti manasi.

Kolmen turva-auton takana ajetun kierroksen jälkeen Lahden renkaat olivat päässeet jäähtymään, mikä lisäsi ajamisen vaikeusastetta merkittävästi.

– Ensimmäisellä turva-auton jälkeisellä kierroksella minulla oli neljä todella pahaa tilannetta, mikä sekoitti pakkaa entisestään, enkä enää kyennyt vastaamaan kärjen vauhtiin. Tänään oli siis tyydyttävä tähän. Sijoituksena viides ei ole lainkaan huono, mutta olisin toivonut pystyväni haastamaan myös kärkinelikon, Lahti totesi kilpailun jälkeen.

– Cadwell Park on hankala rata, joten pidin etukäteen top 5 -sijoituksia realistisena tavoitteena. Siihen me pystyimme, joten minun on oltava tyytyväinen viikonlopun tulokseen. On kuitenkin myönnettävä, että lauantain hyvän suorituksen jälkeen odotin, että olisimme kyenneet taistelemaan podiumpaikoista, pohti 777RR HRP Suzukin tiimipäällikkö Joni Hannula.

Kun BSB Supersport -sarjasta on ajettu kahdeksan osakilpailua, joista Lahti on osallistunut kolmeen, on hänen sijoituksensa sarjassa kolmastoista. Mitä Cadwell Park jätti hampaankoloon, sitä Lahti selvittää kolmen viikon kuluttua, 8.-10. syyskuuta, kun vuorossa on BSB-sarjan Silverstonen kilpailuviikonloppu.