Akrapovičin tuoreen tuotesarjan ykkösenä on Evolution Line (Titanium) pakoputkisto vaimentimineen. Se on suunniteltu suoraan Red Bull Honda World Superbike -pyörien kisoissa käyttämien putkistojen pohjalta. Putkisto vaimentimineen on kolme kiloa kevyempi kuin alkuperäinen, eli se on peräti 40 % pienempi. Painonpudotus on saatu aikaan käyttämällä ultrakevyttä korkealaatuista titaania.

Akrapovičin kokotitaaninen pakoputkisto Evolution Line (Titanium). Kiinnikkeet ja lämpösuoja hiilikuitua.

Pyörään luvataan putkistolla myös lisää tehoa ja vääntöä, mutta ei kerrota miten paljon eikä myöskään sitä, vaatiiko päivittäminen myös säätöjä tai penkitystä. Valmistaja toteaa lisäksi, että syvä kisaääni ja kisoissa koeteltu materiaali kertovat myös, mistä pakoputkisto on saanut luonteensa.

Racing Linessa (Titanium) on sama suunnittelufilosofia, mutta siinä on ruostumattomasta teräksestä valmistetut putket ja sen painonsäästö on 20 % alkuperäisestä.

Akrapovič Racing Line (Titanium)

Lisäksi Akrapovič julkisti EC/ECE tyyppihyväksytyn Slip-On Linen (Titanium) ja katulaittoman Slip-On Linen (Titanium). Molempien pitäisi parantaa pyörän suorituskykyä sekä tarjota pyörän luonteeseen sopivampaa räyhäkämpää äänimaailmaa.

Tyyppihyväksytty Slip-On Line (Titanium) on viimeistelty käsintehdyllä hiilikuituisella lämpösuojalla, ja sen ulkonäkö on suoraan World Superbike-pyöristä.

EC/ECE tyyppihyväksytty Slip-On Line (Titanium) -vaimennin.

Tyyppihyväksymätön Slip-On Line (Titanium) on enemmän MotoGP-pyörän vaimentimen näköinen. Se säästää painoa jopa 70 % alkuperäiseen vaimentimeen verrattuna. Myös ääni on tiedotteen mukaan sellainen, ettei se jää huomaamatta. 

Molempiin on saatavilla titaaninen tai teräksinen putkisto.

Äänekkäämpi versio Slip-On Line (Titanium) -vaimentimesta.