Alkoholia nauttineen ihmisen syljessä ja veressä on täsmälleen sama määrä alkoholia, jolloin äly­pa­pe­ri­tek­no­lo­gi­aan poh­jau­tu­va patentoitu in­no­vaa­tio testaa syl­jes­tä hel­pos­ti ja nopeasti henkilön ajokunnon. Tes­ti on tar­koi­tet­tu kaikille kuluttajille, jot­ka vastuullisina ha­lu­a­vat hyö­dyn­tää vaivatonta it­setestaus-tek­no­lo­gi­aa.

Kesäkau­teen kuuluvat usein eri­lai­set tilaisuudet, joissa alkoholia käytetään vaihtelevia määriä. Good­wil­ler tarjoaa Pro­mil­less-tuot­teen uuden Varaudu Elämän –kampanjan avulla ketterän tavan vas­tuul­li­suuteen kautta Suomen kaikilla kesätapahtumapaikkakunnilla.

Tähän mennessä Suomessa näitä testiliuskoja on myyty yli 200 000 kappaletta ja vuodessa viisinkertaistunut myyntiverkosto kattaa nyt vähittäiskauppojen lisäksi tavaratalot, apteekit ja myös R-kioskit.

Tuotteen hyvä vastaanotto Suomessa on nostanut myös sijoittajien sekä kansainvälisten markkinoiden kiinnostusta. Ensi syksynä julkistetaankin uudet ulkomaiset myyntisopimukset, kerrotaan Goodwillerin tiedotteessa.

Aiheesta aiemmin: VTT:n kehittämä promilletesti paljastaa luotettavasti veresi alkoholipitoisuuden - ja ajokuntosi