Aktiivijousitus ei sinänsä ole enää mitään  uutta, mutta vuosimallin 2015 Mercedes-Benz S-Class Coupessa on Active Body Control -jousitusjärjestelmä Dynamic Curve -lisäominaisuudella varustettuna. Siinä erilliset työntötankosylinterit nostavat auton toisen kyljen jousituksen tukirakenteita ja laskevat niitä vastakkaiselta puolelta kaarroksen suunnasta riippuen. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että auton kori nousee toiselta puolen ja laskee sisäkurvin puolelta siten pienentäen keskipakoisvoimia.

Mercedeksen antaman tiedon mukaan kyse ei ole korkeampien kaarrenopeuksien tavoittelemisesta, vaan matkustusmukavuudesta. Sivuittaisvoimat kaarteissa muutetaan nyt pystysuoriksi voimiksi. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että matkustajat istuskelevat mukavasti sensijaan, että liukuvat istuimella sivusuunnassa tai nojautuvat istuinten sivutukia vasten.