Suzuki on autopuolella tehnyt onnistuneen laskun Intian markkinoille, ja nyt se pyrkii laajentamaan osuuttaan myös moottoripyöräpuolella. 

Helmet for Life -kampanjan aikana japanilaisvalmistaja jakoi kaikkiaan miltei 13 000 moottoripyöräkypärää sellaisille, joilta se puuttui. Perustavoitteena oli tietenkin promota sekä kuljettajan että kyytiläisen turvallisuuden puolesta, ja saada ihmiset myös käyttämään kypäriä ajaessaan.

Kampanjan tunnus.

Kampanjan tunnus.

Kampanja käynnistyi kesäkuussa ja kypäriä jaettiin Intian 15 kaupungissa.

Lisäksi Suzuki Intia lahjoitti kunkin kaupungin liikennepoliisiosastolle 65 poliisin tarpeisiin räätälöityä Gixxeriä, kerrotaan valmistajan tiedotteessa.

Poliisille varusteltu lahjoitus-Gixxeri.

Poliisin tarpeisiin varusteltu lahjoitus-Gixxeri.