Uudessa Street Twinissä on nyt 65 hevosvoimaa eli 10 hevosvoimaa, 18 % enemmän tehoa kuin aiemmin. Moottori myös kiertää korkeammalle, huipputeho saadaan 7500 kierroksella minuutissa, kun se edellisessä mallissa irtoaa 5900 kierroksella. Vääntö on pysynyt ennallaan, 80 Newtonmetrissä, mutta se on huipussaan 3800 kierroksessa, 570 kierrosta korkeammalla kuin edeltäjässä.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Moottorissa on pyritty keveyteen käyttämällä magnesiumosia, myös kampiakseli sekä tasapainoakselit ovat aiempaa kevyemmät. Samoin uusi kytkin on aiempaa kevyempi.

Uutuudessa on myös panostettu kuljettajan ja matkustajan turvallisuuteen ja mukavuuteen. Edessä on uusi Brembon nelimäntäinen jarrusatula, ja myös etuteleskooppi on uusi, ja sen joustomatka on 120mm. Triumph ei anna muita yksityiskohtaisia tietoja etuhaarukasta, mutta kertoo, että matkanteko on mukavampaa kuin aiemmin. 

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Kuljettajan ergonomiaa on parannettu, ja istuinta on uusittu 10 mm paksummalla pehmusteella. Istuimen alta löytyy puolestaa usb-liitin, jolla voi ladata vaikkapa matkapuhelinta ajon aikana.

Mukana tulee myös kaksi ajotapavalintaa Road ja Rain, jotka vaikuttavat kaasun vasteeseen ja luiston/sutimisenestoon. Luistonestoa voi myös säätää erikseen. Pyörässä on ABS-jarrut ja luistokytkin ja optiona on saatavissa rengaspaineen valvontajärjestelmä.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Vanteet ovat uudet, ne ovat valualumiinia, ja niissä koneistettuja yksityskohtia. Myös logo on uusittu modernimmaksi aiempaan verrattuna.

Pyörä on saatavissa myös A2-ajokorttiin sopivana versiona.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Street Twin on varustettu led-takavalolla ja mittariston ulkonäkö on laitettu uusiksi ja varustettu Bonneville-metalliupotuksella. Etuvalon kiinnikkeet ovat harjattua alumiinia.

Pyörä tulee saataville kolmella eri värityksellä: Matt Ironstone, Korosi Red ja Jet Black.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Triumph Street Twin tekniikka
Moottori Nestejäähdytteinen 2-sylinterinen, 8, venttiiliä, SOHC, 270° kampiakselikulma
Kuutiotilavuus 900 cm3
Poraus x isku 84.6 x 80 mm
Puristussuhde 11:1
Huipputeho 65 hv / 48 kW @ 7,500 rpm
Maksimivääntö 80 Nm @ 3,800 rpm
Pakoputkisto  2 kahteen, kaksi harjattua äänenvaimenninta
Toisioveto O-rengasketju
Kytkin märkä, monilevyinen, vaijerikäyttöinen
Vaihteisto 5 vaihdetta
Runko teräsputkikehtorunko
Keinuhaarukka kaksiaisainen, teräsputkea
Eturengas  100/90-18
Takarengas 150/70 R17
Etuteleskooppi KYB 41mm, 120mm jousto
Takajousitus kaksi KYB:in vaimenninta, jousen esijännitys säädettävissä, joustomatka 120 mm
Etujarrut 1 310 mm levy, Brembon 4-mäntäinen kiinteä satula, ABS
Takajarru  255 mm levy, Nissinin 2-mäntäinen kelluva satula, ABS
Istuinkorkeus 760 mm
Akseliväli 1415 mm
Hinta Ei vielä tiedossa

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.

Vuosimallin 2019 Triumph Street Twin.