Neil Grimmerin tehtävänä on kehittää Harleyn brändiä siten, että se pystyisi kannattelemaan yrityksen strategiaa rakentaa globaalisti uusi sukupolvi Harrikkakuskeja.

Grimmerillä on yli 20 vuoden kokemus brändinrakentamisesta sekä yritysten kasvattamisesta. Viimeksi hän toimi Habitin, maailman ensimmäisen henkilökohtaisen ravitsemusbiototieteen yrityksen perustajana ja pääjohtajana.

Harley laajenee tulevaisuudessa uuden strategiansa mukaisesti uusille segmenteille ja uusille maantieteellisille alueille ja pyrkii inspiroimaan uusia kuljettajasukupolvia, joten Grimmerillä on iso vastuualue, ja häneen kohdistuvat epäilemättä myös suuret odotukset. 

Erityisesti Yhdysvalloissa merkki on ollut vastatuulessa ja menettänyt myyntiään jo usean vuoden ajan, kun suuret ikäluokat vanhenevat, ja nuoria ei joko kiinnosta, tai heillä ei ole varaa isoihin, kalliisiin Harrikoihin.

Grimmer onkin vastuullinen kaikista H-D:n brändin osa-alueista mukaan lukien tuotesuunnittelu, markkinointi, vähittäiskauppa, vaatetus ja viestintä.

Grimmer on ollut mm. johtajana Campbell Soup Companyssä ja perusti sekä toimi pääjohtajana Plum Organicsin, jonka Campbell osti sittemmin vuonna 2013, kerrotaan Harley-Davidsonin tiedotteessa.