Kun KTM osti GasGasista osuuden viime syyskuussa, niin se kertoi samalla, että GasGasin toimintaa laajennetaan uusille segmenteille, erityisesti nelitahtikoneilla. Periaate on vähän sama, kuin miten KTM toimi Husqvarnan kanssa, eli uudet GasGasin mallit kehitellään olemassaolevista KTM:n malleista. Kuten Husqvarna, GasGaskin tunnetaan erityisesti offroad-malleistaan.

Siinä missä Hussella oli joitakin katupyörämalleja menneisyydessä, kuten Terra- ja Strada-mallit, joita se tuotti BMW-omistuksen aikana, siirtyminen myös katupyörämallistoon on GasGasille paljon suurempi muutos, se kun tunnetaan parhaiten trialpyöristään.

Hiljan pidetyn presentaation perusteella suunnitteilla on kolme katupyörämallia. 250-mallin perimä on todennäköisesti varsin samanlainen KTM 250 Duken kanssa. Yksisylinteristä Dukea tarjotaan Intian ja muille markkinoille, joten on mielenkiintoista nähdä myydäänkö tulevaa GasGasia Pohjois-Amerikassa ja Euroopassa. 

800-kuutioiset mallit perustuvat vastaavasti KTM:n Duke- ja Adventure-malleihin.

GasGasin offroad-pyörien faneilla ei kuitenkaan ole syytä huoleen, sillä merkki jatkaa niiden valmistamista. 450- ja 350-kuutioiset mallit ovat uusia GasGasille, mutta ovat tuttuja Kotarin ja Hussen kurapyörillä ajaneille. Lisäksi GasGas jatkaa sähköisten nuorisomallien, supermoto-, enduro- ja trial-mallien valmistamista.

Uusien mallien tuotannon aloittamisen päivämäärä ei ole tiedossa. Oletettavaa on, että asiasta kuitenkin tiedetään enemmän vielä tämän vuoden puolella. Asiasta kertoi Motorcycle.