Kuten kuvista näkyy, pyörässä on matkakäyttöön suunniteltu pleksi ja nahkaiset satulalaukut. Malli on suoraan suunnattu Yhdysvaltoihin, Harley-Davidsonin kotimarkkinoille. BMW on yrittänyt sinne aiemminkin R1200C-mallilla vuosituhannen alkupuolella, mutta heikolla menestyksellä.

Nyt pyörä on massiivisine bokserimoottoreineen aivan toisenlaisessa iskussa, ja kilpailee suoraan Harleyn Heritage Classicin ja vastaavien Indianien kanssa.

R18 Touringissa on myös ne "pakolliset" apukaukovalot ja kaksiosainen nahkaistuin.

Pyörän voimanlähteenä on ilmajäähdytteinen 1802 cm3 bokserimoottori, jossa pääasiassa ei ole teho, koska sitä on "vain" 91 hevosvoimaa, vaan vääntö, jota moottorista on luvassa 158 Nm 3000 kierroksella minuutissa.

Katso kuvat ja nauti. Mikä tahansa mallinimenä lopulta onkaan, kyseessä on tämäntyyppisen pyörän fanille varmasti kiinnostava tuote. Luvassa on myös ainakin nakumpi versio ja mahdollisesti myös raskaammin katettu kulkine.

Vakoiltu: 2021 BMW R18 Touring. Kuva: BMH-Images.

Vakoiltu: 2021 BMW R18 Touring. Kuva: BMH-Images.

Vakoiltu: 2021 BMW R18 Touring. Kuva: BMH-Images.

Vakoiltu: 2021 BMW R18 Touring. Kuva: BMH-Images.

Vakoiltu: 2021 BMW R18 Touring. Kuva: BMH-Images.

Vakoiltu: 2021 BMW R18 Touring. Kuva: BMH-Images.

Vakoiltu: 2021 BMW R18 Touring. Kuva: BMH-Images.

Vakoiltu: 2021 BMW R18 Touring. Kuva: BMH-Images.

Vakoiltu: 2021 BMW R18 Touring. Kuva: BMH-Images.

Vakoiltu: 2021 BMW R18 Touring. Kuva: BMH-Images.