Akrapovićin lehdistötiedotteen mukaan Full Moon on jatkumoa Morsuksen tarinalle, mutta sen persoonallisuus ja luonne poikkeavat täysin edeltäjästään. Lisäksi se on suunniteltu sellaiseksi, että se innostaisi kaikkia heitä, joita Morsus ei innostanut.

Full Moonin rakentamisessa on pyritty välttämään luokiteltavuutta, ja sellaisenaan, koska pyörä ei kuulu mihinkään ja kaikkialle, se tekee siitä jo uniikin moottoripyörän. Pyörän nimi, joka merkitsee täysikuuta, tulee suuresta alumiinista ja hiilikuidusta tehdystä halkaisijaltaan 30-tuumaisesta etupyörästä, joka on täysin näkyvä, ja antaa vaikutelman täysikuusta.

Pyörän rakentamiseen on käytetty yli 800 tuntia, ja siinä on S&S:n Knucklehead 1524 cm3 moottori ja kaksi modifioitua käsintehtyä Akrapovićin pakoputkistoa. Runko on tehty kokonaan metallilevystä ja muodostaa äänenvaimentimien jatkeen. Runko on tavallaan pakoputkistojen jatke, oikeastaan koko pyörä on pakoputkisto.

30-tuumaista hiilikuituvannetta ei löydy mistään muusta pyörästä, ja toinen innovaatio on komposiittijarrulevy.

Full Moon pysyy pystyssä kun se pysäköidään, kiitos sen hydraulisen jousituksen. Pyörä on teknisesti hyvin edistyksellinen, täynnä uniikkeja elementtejä, jotka tekevät siitä poikkeuksellisen.

Ainakin se varmasti on erilaisen näkoinen, ja pyörän pakoputkisto-teema sopii tietysti äänenvaimentajia ja pakosarjoja valmistavan yrityksen konseptimoottoripyöräksi.