Husqvarna 701 Endurollaan Husse palaa dual-sport-segmenttiin, jatkaen samalla merkin yli satavuotista perinnettä julkistaa pyöriä kaikissa mp-luokissa.

Merkittävimpiä uutuuksia on 13 litran polttoainetankki, joka on integroitu takarunkoon, vaihdettavat tehokartat, ride-by-wire, eri ABS-valinnat sekä luistokytkin. Ohessa listattuna tärkeimpiä yksityiskohtia sekä alimpana tosi mielenkiintoinen julkistusvideo.

Husqvarna 701 Enduro vm 2016.

Husqvarna 701 Enduro vm 2016.

701 Enduro pähkinänkuoressa

  1. – Ergonomisesti suunniteltu innovatiivinen runko.
  2. – Yksisylinterinen moottori, jossa uusinta teknologiaa sekä designissä että elektroniikassa.
  3. – Kromimolybdeenitetäksestä tehty ristikkorunko, joka on optimoitu täsmälliseen käsittelyyn sekä antamaan kujettajalle täysi luottamus
  4. – Kilpatasoiset ja täysin säädettävät WP:n 4CS etuhaarukka ja WP:n takavaimennin.
  5. – Äärimmäisen kevyt takahaarukka
  6. – Polyamidista tehty itsekantava takarunko, johon on integroitu 13 litran polttoainetankki.
  7. – Keihinin 46 mm sähköinen polttoaineen suihkutus ride-by-wirellä.
  8. – Moottorin tehokartat voidaan vaihtaa kytkimellä
  9. – ABS:n asetukset niinikään valhdettavissa, myös erityinen offroad-moodi.
  10. – Luistokytkin
  11. – Lisäoptiona saatavilla tehomoodi, jolla pyörä sopii suoraan A2-ajokorttiluokkaan. 

Husqvarna 701 Enduro vm 2016.

Husqvarna 701 Enduro vm 2016.

 

 

Husqvarna 701 Enduro vm 2016.

Husqvarna 701 Enduro vm 2016.