Jutun aloituskuvassa on näyttävän näköinen retrokonsepti, joka kantaa Hondan kunniakasta Bol d'Or -mallinimeä. Honda Super Bol d'Or, 1300 cm3. Koska Hondalla on nykyään tuotannossakin retro-malli CB1300, tämä versio olisi varmaan helppo ottaa tuotantoon.

CB 1100:sta on puolestaan mukana uusi peruskonsepti sekä CB1100 Custom -konsepti, joka myös varmasti kiinnostaisi ainakin ulkonäkönsä puolesta ostajia.

Concept CB - 1100 cm3.

Concept CB - 1100 cm3.

CB1100 Custom Concept.

CB1100 Custom Concept.

CB1100 Custom Concept.

CB1100 Custom Concept.

Hondan CB400 SUPER BOL D'OR Custom Concept on sekin varmasti mielenkiintoinen malli. Oletettavaa on, että se sijoittuu 35 kilowatin ajokorttiluokkaan. Eri asia on sitten, tuleeko se koskaan tuotantoon ja tuodaanko sitä Suomeen asti. Nelisylinterisenä ja varttikatteella varustettuna se tuo kieltämättä vahvasti "vanhat hyvät ajat" mieleen.

CB400 SUPER BOL D'OR Custom Concept.

CB400 SUPER BOL D'OR Custom Concept.

CB400 SUPER BOL D'OR Custom Concept.

CB400 SUPER BOL D'OR Custom Concept.

Sokerina pohjalla on luvassa kaksi mopoluokan eli 50-kuutioisen Gromin konseptikustomia, jotka molemmat ovat mielenkiintoisen ja valmiin näköisiä tutkielmia. 

GROM50 Scrambler Concept-One.

GROM50 Scrambler Concept-One.

GROM50 Scrambler Concept-One.

GROM50 Scrambler Concept-One.

GROM50 Scrambler Concept-One.

GROM50 Scrambler Concept-One.

GROM50 Scrambler Concept-Two.

GROM50 Scrambler Concept-Two.

GROM50 Scrambler Concept-Two.

GROM50 Scrambler Concept-Two.

Aiheesta aiemmin sivuillamme: Hondalta Tokion näyttelyyn NeoWing - hybridimoottoripyörä