Moto Guzzin V7 III Limited julkistettiin 18.6. Biarritzissä Ranskassa Wheels & Waves - festivaaleilla. Kyseessä on yrityksen tuorein tulkinta mandellolaisesta seiskapuolikkaasta.

V7 III Limitedissä yhdistyvät sekä klassiset että elegantit kromatut muodot lisättynä hiilikuidulla ja alumiinilla. Moderni ulkoasu kertoo samalla, miten helposti V7 on kustomoitavissa.

Moto Guzzi V7 III Limited.

Moto Guzzi V7 III Limited.

Kuten Guzzin tiedotteessa todetaan, pyörä on samalla kertaa nuorekas, mutta symboloi myös "Made in Italy" -henkeä.

Kromiosat ovat V7 III Limitedin ydintä ja suoraan klassikkojen maailmasta. Ensinnäkin kromattu tankki, ja sivuilla olevat Moto Guzzin kotkat. Toinen leimaa-antava asia on musta omana elementtinään valuvanteista istuimeen - viime mainitussa vanhantyylinen tikkaus korostamassa asiaa.

Moto Guzzi V7 III Limited ja paljastustilaisuus.

Moto Guzzi V7 III Limited ja paljastustilaisuus.

Sivupaneelit ja lokasuojat puolestaan on tehty hiilikuidusta. Bensatankin korkki taas on työstetty valuaihiosta kuten myös ohjaustangon kiinnittimet, joihin on kaiverrettu laserilla pyörän sarjanumero.

Myö Moto Guzzin 750-kuutioisen twinin ulkonäköä on uudistettu. Ruiskurungon kotelot on valmistettu mustasta anodisoidusta alumiinista ja sylinterikannet varustettu työstetyin jäähdytysrivoin, jotka muodostavat hienon kontrastin. Mittaristona on yksinkertainen pyöreä mittari, jossa on analoginen nopeusnäyttö ja muu informaatio näytetään digitaalisesti.

Moto Guzzi V7 III Limited Biarritz.

Moto Guzzi V7 III Limited Biarritz.

Pyörän moottori sinänsä on Guzzin luotettava 744 cm3 ilmajäähdytteinen 90° V-twin ilmeisesti ilman eri virityksiä. Tehoa on luvassa 38 kW / 52 hevosvoimaa. Paino lienee ajokunnossa suurin piirtein sama kuin vakio-V7:llakin, eli 209 kg ja ajettavuus taattua Guzzia.