Moottorina toimii BMW:n 126-hevosvoimainen rivinelikko, ja kardaani yksipuolisine keinuhaarukkoineen on saman valmistajan Paralever.

Suprine Machineryn tiedotteen mukaan pyörä on täynnä mielenkiintoisia ratkaisuja.

Suprine Exodus: kardaaniveto ja koko takahaarukka ilmeisesti suoraan BMW:ltä.

Suprine Exodus: kardaaniveto ja koko takahaarukka ovat suoraan BMW:ltä.

Kuljettaja istuu kuppi-istuimessa ja vain seitsemän tuumaa maanpinnan yläpuolella viisipistevöissä. Tukeva metallikehikko suojaa kuljettajaa joka puolelta tarjoten samalla myös matkustusmukavuutta. Pleksi puolestaan pitää ajoviiman loitolla.

Suprine Exodus: metallikehikko suojaa kuljettajaa, ja BMW:n valmistama moottori on selän takana.

Suprine Exodus: metallikehikko suojaa kuljettajaa, ja BMW:n valmistama moottori on selän takana.

Pyörä on matala ja aerodynaaminen. Sen korkeus on vain 109 cm ja painopiste noin 30 senttiä alempana kuin moottoripyörissä keskimäärin.  Lisäksi otsapinta on miltei 50 % pienempi. Näiden ansiosta Exoduksen pitäisi olla helpommin käsiteltävissä ja sen ilmanvastuksen pitäisi olla normaalia pienempi.

Suprine Exoduksen painopiste on valmistajan mukaan 30 senttiä matalammalla kuin normaalimoottoripyörällä ja kuljettaja istuu vain seitsemän tuumaa maanpinnan yläpuolella.

Suprine Exoduksen painopiste on valmistajan mukaan 30 senttiä matalammalla kuin normaalimoottoripyörällä ja kuljettaja istuu vain seitsemän tuumaa maanpinnan yläpuolella.

Exodus on tehty lähinnä metalleista; alumiinista, magnesiumista ja titaanista sekä ruostumattomasta teräksestä. Lisäksi sen runkoputket ovat erikoislujaa terästä.

Suorituskyvyksi pyörälle luvataan 0-60 mailiin (96,54 km) 4,1 sek ja huippunopeudeksi yli 250 km/h. Kahdeksan gallonan eli noin 30 litran polttoainetankillisella valmistaja lupaa päästävän miltei 1000 km. Valmistajan väitteen mukaan gallonalla eli ripun alle neljällä litralla pääsisi 90 kilometrin tuntivauhdilla yli 120 kilometriä. Väite on aika kova, sillä painoa laitteella on kuitenkin 308 kiloa ja pituutta kokonaista 366 cm.

Suprine Exoduksen istuin on alumiinia ja vain kevyesti pehmustettu. Kiinnitys vivpistevöillä.

Suprine Exoduksessa on alumiininen kuppi-istuin ja viisipistevyöt.

Moottoripyörän tilauksia on alettu ottaa vastaan, joten jos erilainen moottoripyörä kiinnostaa, niin tässä sellainen olisi tarjolla. Toimitukset alkavat vuoden 2014 puolella. Pyörästä on myös luvassa eri versioita ajan myötä.

Suprinen YouTube-sivustolta löytyy myös videoita Exoduksesta.