Edel O'Sullivan vastaa Harleyllä monikanavaisesta myynnistä ja keskittyy kaupalliseen huippuosaamiseen ja organisaatiomuutoksiin.

– Edelillä on loistava ura kaupallisten ja organisaation toimintastrategioiden rakentajana. Ne ovat perustuneet selkeisiin markkina- ja kuluttajatutkimuksiin, jotka tuottavat vahvoja taloudellisia ja operatiivisia tuloksia, Harley-Davidsonin pääjohtaja Jochen Zeitz toteaa. – Hän tuo uusia perspektiivejä ja osaamista johtotiimiimme, kun toimeenpanemme viisivuotista strategiaamme.

Edel O'Sullivan on viimeiset viisi vuotta toiminut partnerina Bain & Companyssä 14-vuotisen työuransa aikana. Siellä hän johti merkittävien yritysmuutosten kehitystyötä ja strategisesti kannattavien kasvualoitteiden toteuttamista monilla toimialoilla painopisteenä vähittäiskauppa ja edistynyt valmistaminen.

O'Sullivanilla on kaksi tutkintoa, toinen kemiantekniikasta Simon Bolivarin yliopistosta Caracasista Venezuelasta ja MBA Harvard Business Schoolista, kerrotaan Harley-Davidsonin tiedotteessa.