Indian on jättänyt Yhdysvaltain ja Australian viranomaisille rekisteröitäväksi kaksi mallinimeä, "Pursuitin" ja "Guardianin". Ensinmainittu on käännettävissa suomeksi "takaa-ajoksi" ja jälkimmäinen "vartijaksi".

Molemmat nimet on rekisteröity käytettäviksi moottoripyörissä ja niiden rakenneosissa. Rekisteröintitiedot eivät juurikaan sisällä muuta tietoa pyörien ominaisuuksista tai tarkoitusperistä.

Motorcycle spekuloi sillä, että molemmat mallinimet kuulostavat poliisiajoneuvoilta. Samalla se toteaa, että on epätavanomaista nimetä malli pelkästää viranomaiskäyttöä varten.

Normaalisti poliisikäyttöön tarkoitetut ajoneuvot ovat tavallisista kaupallisista malleista modifioituja, ja sana "Poliisi" tai "P" vain lisätty siihen.

Harley-Davidsonin poliisikäyttöön suunnattu mallisto koostuu esimerkiksi malleista Police Road King, Police Electra Glide ja Police Iron 883. Honda puolestaan tarjoaa edelleen ST1300P -poliisiversiota, vaikka siviiliversion valmistus lopetettiin jo vuonna 2013.

Polariksen klaaniin, eli samaan konserniin Indianin kanssa kuuluneella Victoryllä, jonka valmistus päättyi muutama vuosi sitten, oli tapana nimetä poliisimallit erikseen kuten "Enforcer"  (perustui Kingpin-malliin) ja Commander (perustui Cross Countryyn). Näitä mallinimiä ei kuitenkaan koskaan rekisteröity.

Kun katsoo Indianin nykyistä mallistoa, kaksi mahdollisuutta tuntuu järkevältä: lisää suositun FTR:n muunnelmia tai useampia malleja, joissa käytetään Power Plus -moottoria. Jälkimmäinen tuntuisi todennäköisemmältä vaihtoehdolta mallinimiä ajatellen. Tällöin nämä voisivat olla cruiseri ja täysin katettu touring-versio Challenger-baggerista ja käyttäisivät nestejäähdytteistä 1768cc V-Twiniä.

Seuraavan FTR-verson odotetaan olevan adventure-tourer, joten uudet mallimerkinnät eivät oikein istuisi sille.