Kaikkien motoristien yhteinen nettilehti

Uutiset

Scrambler Ducati Club Italia -erikoismalli.

Ducati valmisti erikoismallin Scrambler 1100 Sport Pro'sta

Uutiset : Ducati

Ducatin Design-keskuksen ja Scuderia Club Italian tiiviin yhteistyön tuloksena syntyi Scrambler Ducati Club Italia. Pyörä, jota valmistetaan rajoitettu erä, ja jonka voivat ostaa vain Scuderia Club Italian jäsenet. Jos satut olemaan jäsen, niin tiedossa on aika mielenkiintoinen pyörä. Edellinen vastaava yhteistyömalli osoittautui arvokkaaksi keräilykohteeksi. Joka pyörän hinnasta tilitetään 500 euroa koronaviruksen vastaiseen taisteluun. Lue lisää ›

Damon Hypersport Pro -prototyyppi.

Damon Hypersportsilla jo 16 miljoonan edestä ennakkotilauksia – kasvua 60 % koronapandemiasta huolimatta

Uutiset : Damon

Kanadalainen Damon Motorcycles kertoo tilauskantansa nousseen 60 prosenttia sitten maaliskuun 31. päivän pandemiasta huolimatta. Sen Hypersport-moottoripyörien tilauskannan arvo on jo yli 16 miljoonaa dollaria, 14,3 miljoonaa euroa. Koska yritys menestyy hyvin Pohjois-Amerikassa, se on tuomassa pyöriensä ennakkomyyntiä myös Eurooppaan. Lisäksi yritys ilmoitti, että sen sähkömoottoripyörien akustoa voi käyttää myös kodin sähköisten toimintojen turvaamiseen aikoina, jolloin sähköverkko syystä tai toisesta ei toimi. Lue lisää ›

Numero 1/500 Ducati Superleggera V4 luovutettu! Kuvassa vasemmalta Ducatin myyntijohtaja F. Milicia, Filip Van Schil sekä pääjohtaja Claudio Domenicali.

Ensimmäinen Ducatin Superleggera V4 katutykki luovutettiin omistajalleen – todellakin numero 1/500!

Uutiset : Ducati

Ducatin Suoperleggerat (superkevyet), ovat aina olleet erikoismalleja, joita valmistetaan vain se 500 kappaleen erä, joten ne ovat keräilykohteita jo itsessään. Lisäksi kyse on tehokkaimmista erikoisvarustelluista katulaillisista tykeistä, joita myydään ihmisille ilma "tykistöupseerin" koulutusta. Nykyinen V4 Superleggera on laite, jota ensimmäinen käsiinsä saanut ostaja, Filip Van Schil, todennäköisesti käsittelee ja ajaa suu messingillä ensi senteistä lähtien. Ja jo ennen sitä. Lue lisää ›

<p>Dourdan 25. kesäkuuta 1905: epävirallisen maailmanmestaruuden voittaja Václav Vondřich maalissa - selässään painava nahkainen reppu. Se sisälsi kaikki tarpeelliset työkalut ja varaosat, ja sen vuoksi katsojat antoivat Vondřichille lempinimen Kulkuseppä. Keskellä Laurin&Klement -yrityksen toinen perustajista Václav Klement.</p>

Laurin & Klement voitti moottoripyörien maailmanmestaruuden 115 vuotta sitten

Uutiset

Škoda Auton historian aloittaneen Laurin & Klement -yrityksen moottoripyörävalmistuksen aikakausi saavutti huippunsa epävirallisella maailmanmestaruudella vuonna 1905. Laurin & Klementin CCR-moottoripyörällä ajanut Václav Vondřich kruunattiin maailmanmestariksi Pariisin lähellä ajetun viiden 54 kilometrin mittaisen kisakierroksen jälkeen ja František Toman varmisti kaksoisvoiton. Lue lisää ›

Tuoreimmat uutiset Näytä lisää +