Piaggio Group valmistaa sellaisia tunnettuja brändejä kuin Vespa, Moto Guzzi sekä Aprilia, Gilera ja Derbi.

Vuoden ensi puoliskon aikana yritys myi 278 500 ajoneuvoa ympäri maailman. Luvussa on pudotusta 20 000 kappaleen verran viimevuotiseen verrattuna. Liikevaihto puolestaan laski 671,5 miljoonasta eurosta 628,9 miljoonaan euroon.

Euroopassa Piaggion markkinaosuus oli 15,5 prosenttia ja skootterimarkkinoilla 25,4 prosenttia. Yhdysvalloissa sillä on 21,3 prosentin osuus skootterimarkkinoista. 

Pohjois-Amerikassa Piaggion tuotteiden myynti kasvoi vuotta aiempaan verrattuna 3,2 prosenttia, mutta skoottereiden myynti laski 2 prosenttia, ja kokonaismyynti niiden osalta jäi alle 20 000 kappaleeseen. Yritys on asettanut myynnin kasvun alueella tavoitteekseen vuosien 2014-2017 välisenä aikana.

Kaksipyöräisten myynti heikkeni Aasian-Tyynenmeren alueella, mutta kokonaismyynti kasvoi 0,9 prosenttia. Piaggio uskoon myynnin kasvuun Aasiassa, sillä se avasi heinäkuussa ensimmäisen oman Vespa-kauppansa Pekingissä.

Heikentynyt valuutta aiheutti Piaggiolle 26,4 miljoonan euron kulut vuoden ensi puoliskolla. Voitto ennen veroja oli 27,5 miljoonaa euroa, selvästi pienempi kuin vuotta aiempi 41,6 miljoonaa euroa.