GasGasin trialmalliston TXT-Racing-pyörien runkorakenne ja kaksitahtimoottori ovat päivittyneet mallivuodelle 2022. Moottorit täyttävät nyt Euro 5 -päästönormin vaatimukset. Luvassa pitäisi olla pehmeää, hallittavaa voimaa koko moottorin kierroalueella.

GasGasin trial-mallistoa vuodelle 2022. TXT GP.

GasGasin trial-mallistoa vuodelle 2022. TXT GP.

TXT-Racing-malliston kaksitahtimoottoreiden kuutiotilavuudet ovat 300, 280, 250 ja 125 cm3

Trial-malliston alusta on tekninen ja suorituskykyinen ja iskunvaimennus luokkansa johtava. Alusta toimii pehmeästi kevyen teräsrungon kanssa. Ajotuntuman pitäisi olla tarkka ja hallittavuuden hyvä. 

Samaan alustaan ja runkoon luottaa myös TXT GP -mallisto, joka on hienosäädetty totisempaan kilvanajoo. Malleissa on huippuluokkainen iskunvaimennus, hiilikuituinen ilmansuodatinkotelo sekä ensiluokkaiset komponentit läpi koko malliston. Niiden turvin pitäisi selvitä haastavimmistakin esteistä ja maastoista. Mallivuodelle 2022 TXT GP -mallisto on saanut GasGas Factory Racing -tehdastiimin inspiroiman grafiikan.

Lisätietoja saatavuudesta ja hinnoittelusta on saatavilla valtuutetuilta GASGAS -jälleenmyyjiltä.

Teksti Erkki Mäki, kuvat GasGas.

GasGasin trial-mallistoa vuodelle 2022. TXT Racing.

GasGasin trial-mallistoa vuodelle 2022. TXT Racing.