H2 Carbon on muiden ominaisuuksiensa osalta identtinen perus-H2:n kanssa, mutta sen yläkatteet on valmistettu hiilikuidusta. Kawasakin hyperpyörien moottorit on lisäksi ruuvattu Eurooppaa varten Euro 4 -vaatimusten mukaisiksi. 

Koko tuoteperheen quickshifter toimii nyt myös alaspäin.

H2 Carbon ulkonäöllisesti lähempänä H2 R:ää, ja siinä käytetyn hiilikuitukatteen voi ostaa myös peruskakkoseen lisävarusteena.

Että Carbon-versio olisi entistä kiinnostavampi, niin sitä valmistetaan ainoastaan 120 kappaletta.

Carbonin lisäksi suurin uutuus lienee se, että kukin pyörä on varustettu Öhlinsin TTX-vaimentimin sekä kuuteen akseliin toimivalla Boschin IMU:lla. Se toimii yhteistyössä pyörien muiden elektronisten apujärjestelmien, kuten luiston, wheelien ja liukumisen estojen sekä lähtöavustimen ja ABS-jarrujen kanssa. Se mahdollistaa myös kallistuksissa toimivat lukkiutumattomat jarrut.

Carbonit on myös yksittäin numeroitu erillisin numerolaatoin.

Kawasaki H2 Carbon.

Kawasaki H2 Carbon.

Kawasaki H2 Carbon muistuttaa enemmän isoveli H2R:ää.

Kawasaki H2 Carbon muistuttaa enemmän isoveli H2R:ää.

Kawasaki H2 Carbon.

Kawasaki H2 Carbon.

Kawasaki H2 Carbon ja valmistusnumero.

Kawasaki H2 Carbon ja valmistusnumero.

Kawasaki H2 Carbon ja muodinmukaisesti pieni otsapinta.

Kawasaki H2 Carbon ja muodinmukaisesti pieni otsapinta.