V9 Bobber Sportiin on otettu vaikutteita toisen maailmansodan jälkeisistä Amerikassa muodissa olleista pyöristä. Niille leimaa-antavia olivat ylikokoiset renkaat ja mustien yksityiskohtien paljous. Bobbereilla myös kisattiin tosissaan ja vauhdilla flat track -kisoissa. 

Moto Guzzin tiedotteen mukaan erityisesti sana "kisaaminen" innosti valmistamaan häijynnäköisen ja urheilullisen version Bobberista.

Sportissa on madallettu yksin istuttava istuin ja matala ohjaustanko, niinpä myös ajoasento on matala, kompakti ja urheilullinen.

Moto Guzzi V9 Bobber Sport 2019

Moto Guzzi V9 Bobber Sport 2019

Ajonautintoa lisäävät malliversioon asennetut Öhlinsin takaiskunvaimentimet, joiden jousen esijännitys ja puristus- sekä paluuvaimennus ovat säädettävissä. Alustan pitäisi toimia myös kovemmissa pompuissa ja samalla tarjota parempaa hallintaa nopeammin ajettaiessa. 

Moottori on pysynyt ennallaan. Se on merkille tyypillinen pitkittäin asennettu 853 kuutiosenttimetrin V2-versio.

Uusi väri, poltettu oranssi on leimaa-antava. Pyörä on entistä lihaksikkaamman näköinen nyt: etulokasuojaa on lyhennetty ja etuvaloa tuotu alemmas sekä kehystetty pienellä alumiinisella etukatteella. Lisäksi etuteleskoopin putkissa on klassiset haitaripölysuojat.

Moto Guzzi V9 Bobber Sport 2019

Moto Guzzi V9 Bobber Sport 2019