Chieftain-mallistossa on uudelleenmuotoiltu kate ja sivulaukut. Linjat ovat terävämpiä ja muodot kulmikkaampia. Lisäksi hoikennetussa katteessa on uudet etuteleskoopin suojat ja muutenkin muotoilu ja värimaailma antavat kustomoidun vaikutelman. Lisäksi mallissa on uusi istuin.

Lisäksi pyörissä on kolme ajotapavalintaa: Tour, Standard ja Sport. Jokaisen ajomoodin ruiskukartat on suunniteltu omaan käyttötarkoitukseensa, joten Indian vakuuttaa, että jokaisella pyörällä on kolme erilaista persoonallisuutta.

Indian Chieftain 2019.

Indian Chieftain 2019.

Kaikissa 2019 Chieftain-versioissa on kuten 111-tuumaisella moottorilla varustetuissa Chiefissä, Springfieldissä ja Roadmasterissakin, taemman sylinterin deaktivointi-, eli lepuutustoiminto. Sen tarkoituksena on vähentää moottorista tulevaa kuumuutta ja parantaa kuljettajan mukavuutta  liikennevaloissa seistessä tai liikenteen edetessä hitaasti.

Indian Chieftain Dark Horse 2019.

Indian Chieftain Dark Horse 2019.

Myös Chieftainien audiojärjestelmiä on rukattu uusiksi, ja tuloksena pitäisi olla paras audiolaitteisto, mitä se on koskaan valmistanut. Laitteiston ekvalisaattori optimoi äänen kaikkia taajuuksia tien, tuulen ja moottorimelun mukaan. Tehoa pitäisi löytyä sata wattia.

Chieftain Dark Horsea päivitetään myös uusin maalioptioin, joihin kuuluvat White Smoke, Bronze Smoke ja Thunder Black Smoke. Lisäksi niissä on keraaminen musta pakoputkisto ja kiiltävän mustaa maalipintaa moottorissa. Sivulaukuissa on kustomoitu, tummuva väritys.

Indian Chieftain Limited 2019.

Indian Chieftain Limited 2019.

Aiheesta aiemmin:

Indian päivitti matkamallit Chiefin, Springfieldin ja Roadmasterin vuodelle 2019 - Dark Horseen värivaihtoehto

Indianilta vuosimallin 2019 Scout ja Scout Bobber - katso kuvat

Indian Chieftain Limited 2019.

Indian Chieftain Limited 2019.

Indian Chieftain Limited 2019.

Indian Chieftain Limited 2019.

Indian Chieftain Classic 2019.

Indian Chieftain Classic 2019.

Indian Chieftain Classic 2019.

Indian Chieftain Classic 2019.