Merkillepantavaa piirroksissa on (kannattaa tietysti muistaa, että nämä ovat patenttipiirroksia, eivätkä välttämättä kerro pyörien lopullisesta ulkonäöstä tai ratkaisuista mitään kovin tarkkaa), että näyttää siltä, että Kawasaki pyrkii sähköpyörissäänkin samantyyppisiin ulkonäköratkaisuihin kuin bensamoottorisissakin. 

Brändinäkö siis säilyisi vahvana, eikä sähkömoottorisuutta ehkä ensimmäisenä huomaa.

Patenttipiirroksista selviää muun muassa, että sähkömoottori- ja mahdollisesti koko voimansiirtolinja hyödyntävät öljyjäähdytystä. Lisäksi siinä on bensa-Kawojen Ramair-ilmansyöttöä muistuttava järjestelmä. Se on todennäköisesti tarkoitettu maksimoimaan ilman sisäänvirtausta ja siten mahdollisimman hyvää jäähdytystä.

Patenttipiirrosten pohjalta näkee, että pyörässä käytetään sähkömoottoria ja akusto sijaitsee "tankin" alla.

Piirroksen perusteella vaikuttaa siltä, että pyörässä on kytkin, joten siinä voisi olla myös vaihteisto. Asiasta kertoi mm. Autocarindia

Kawasakin patenttipiirros.

Kawasakin patenttipiirros.