Kaikkien motoristien yhteinen nettilehti

GoldWing F6B

Hondalta vuosimallin 2015 Gold Wing ja F6B

Hondan raskaan matkasarjan lippulaivoista julkistettiin päivitetyt 40-vuotisjuhlaversiot. Gold Wing esiteltiin ensi kerran Kölnin mp-messuilla lokakuussa 1974. Malli on matkan varrella kohdannut melkoisia muutoksia, kun mm. moottorin kuutiotilavuus on miltei kaksinkertaistunut alkuperäisestä 999 cm3 nykyiseen 1832 cm3:iin. Nyt toteutuneet päivitykset ovat vaatimattomia. Lue lisää ›

Honda Gold Wingistä mukava käänteinen trike muunnossarjalla

Kaikki eivät tykkää kallistella moottoripyörällä tai mahdollisesti ikä tai terveys rajoittavat kaksipyöräisellä moottoripyörällä ajoa. Tai sitten pontimena on vain kokeilla jotain muuta kivaa. Ja jos haluaa nauttia luksusmoottoripyöräilystä kolmipyörällä, niin vaikuttaa siltä, että hollantilaisen Sturgis Trikesin muunnossarja 1800-kuutioista GoldWingiä varten tarjoaa kaiken mahdollisen, mitä kuvitella saattaa. Lue lisää ›

Hondalla työn alla uusi Paneuropean?

Hondan nykyinen ST 1300 Paneuropean -malli on jo 12-vuotias, ja monet sen kilpailijat menevät ainakin mielikuvissa ohi modernimmassa teknologiassa ja moottoritehossa sekä tietotekniikan määrässä. Honda teki ison työn viime vuonna esiteltyä CTX1300 baggeria varten. Sen moottori on suoraan Paneuropeanista johdettu V4, mutta pyörässä on paljon sellaisia geenejä, joita voitaisiin hyödyntää Paneuropean-versiossa. Lue lisää ›

Hondalta uusi Gold Wing -pohjainen kruiseri F6C ja retro-CB-päivitys

Honda julkisti tänään keskiviikkona 20.11. Tokiossa uuden Gold Wingiin pohjautuvan katumuskelikruiserin F6C:n. Malli sijoittuu F6B badgerin ja touringmatkapyörien ikonin Gold Wing 1800:n väliin. Siinä on myös runsaasti sukunäköä Milanossa julkistettuun CTX1300:een. Lisäksi Honda päivitti CB 1100 -retropyörän kahteen versioon. Lue lisää ›

Vakoiltu: Hondalta tulossa Paneuropeanin kruiseriversio

Maailmalla näkyy vakoilukuvia uudesta Hondan samaan malliin rakennetusta Paneuropeanin kruiserista kuin mitä on GoldWing F6B tai BMW:n K 1600 GT Sport. Reseptihän oli se yksinkertainen: otetaan takalaukku pois, muotoillaan sivulaukut uusiksi, ja paljastetaan moottoria katteitten alta. Matala pikkuinen pleksi kruunaa. Milanon moottoripyörämessut ovat oven takana, esitelläänkö myös uusittu Pannari? Lue lisää ›

Tuoreimmat uutiset Näytä lisää +