Bridgestone Battlecross X31:n suorituskyky perustuu Bridgestonen Castle Block -teknologiaan, jossa on uusi epäsymmetrinen pintakuvio, Bunker-uran uuteen kokoon ja sijaintiin sekä rengasta jäähdyttävään Cooling fin -ratkaisuun.

Bridgestone Battlecross X31:ssä on käytetty Castle Block -teknologiaa eturenkaan olka-alueen kuviopaloissa ja takarenkaan kaikissa kuviopaloissa. Ratkaisussa varsinaisen kuviopalan keskellä on toinen, pieni kuviopala, jonka lisäsärmät parantavat sekä kaarre- että vetopitoa erilaisissa maastoissa. Castle Block -teknologia lisää myös kosketuspainetta ja parantaa tuntumaa liukkaissa olosuhteissa sekä takaa paremman, johdonmukaisemman pidon vaihtuvilla ajoalustoilla.

Bridgestone Battlecross 31X eturengas.

Bridgestone Battlecross 31X eturengas.

Takarenkaan uusi pintakuvio, jossa kuviopalat on sijoiteltu epäsymmetrisesti, parantaa myös osaltaan Bridgestone Battlecross X31:n vetopitoa, ja alhaisempi kuviopalasuhde laajentaa käyttöaluetta. Bunker-urien uusittu koko ja sijainti suurentaa kosketusaluetta, parantaa veto- ja kaarrepitoa sekä pitoa kuviopalojen upotessa kokonaan ajoalustaan ja optimoi renkaan vakauden vähentämällä pintakumin jäykkyyttä.

Lisäksi renkaassa on käytetty Cooling fin -teknologiaa, jossa renkaan kyljen riparakenne saa ilman pyörteilemään, tehostaa renkaan pinnan jäähdytystä, vähentää kumin degradaatiota ja auttaa säilyttämään renkaan suorituskyvyn sen koko elinkaaren ajan

Uusi motocross-rengas tulee saataville kuudessa eri koossa vuoden 2022 ensimmäisellä neljänneksellä.

Lisätietoja Bridgestonen renkaista täältä.

Bridgestone Battlecross 31X takarengas.

Bridgestone Battlecross 31X takarengas.