Ferrarin Pohjois-Euroopan puhemies Jason Harris kertoi haastattelussa, että "Ferrari ei aio rakentaa moottoripyöriä, eikä tulevaisuudessa nähdä Ferrari-moottoripyöriä".

– Patenttien avulla suojelemme suojaamisen arvoisia teknologioita sekä nyt että tulevaisuudessa, mutta se ei tarkoita, että teknologia otetaan vääjäämättä käyttöön.

Mielenkiintoinen kysymys on tietysti se, miksi moottorin kuvaa käytettiin yhdessä moottoripyörän rungon kanssa patenttihakemuksessa, ja selityksessä Harris totesi, että siihen valittiin moottoripyörä mukaan siksi, että se selvensi sitä, että teknologiassa oli jotain uutta olemassaoleviin teknologioihin verrattuna.

Patenttihakemus koskee uutta teknologiaa, joka eliminoi tasapainotusakselin tarpeen, koska sillä pystytään tasapainottamaan molemmat V-moottorin puoliskot kampiakselilla. Tästä puolestaan on hyötyä painon ja tilansäästön kannalta. V2-moottoria käytettiin esimerkkinä kuvittamaan designiä, koska se on minimimäärä sylintereitä, mitä tarkoitusperän selvittämiseksi tarvitaan tarvitsematta ottaa kantaa siihen, montako sylinteriä lopullisessa moottorissa on.

Haastattelun lopuksi Harris totesi "mikä toimii V-twinissä, voi toimia V4-, V6-, V8- tai V12-moottorissakin".