Polariksen julkistaman tiedotteen mukaan kovann mp-myynnin kasvun takana oli erityisesti Indian-moottoripyörien ja Polariksen sporttisen kolmipyörän, Slingshotin myynnin kasvu. Pohjois-Amerikan myynti nousi peräti yli 80 % toisen vuosineljänneksen aikana. Erityisesti Indian Scout-, Roadmaster- ja Dark Horse -mallit olivat kysyttyjä.

Victoryn myynti laski toisella neljänneksellä edellisvuoteen verrattuna, sillä uusien Victory Magnumin ja Magnum X-1-mallien saatavuus oli heikkoa Spirit Laken tehtaan maalauslinjan kapasiteettiongelmien vuoksi. Moottoripyörävalmistuksen toiminnan tehostamisesta sekä maalauslinjan kapasiteetin kasvattamisesta kirjattiin 9 miljoonan dollarin kulut nettotulokseen.

Myös Slingshotin, kolmipyöräisen roadsterin myynti sujui yli odotusten, ja Polaris on kasvattanut tuotantoa vastaamaan kovaa kuluttajakysyntää.

Kansainvälisesti moottoripyörien myynti kasvoi hitaammin, mutta kuitenkin kunnioitettavin kaksinumeroisin luvuin, peräti 41 prosenttia.

Koko konserni

Polaris-konsernin liikevaihto nousi vuoden 2015 kesäkuun loppuun päättyneellä neljänneksellä 11 prosenttia 1,124 miljardiin dollariin, 1,017 miljardiin euroon. Nettotulos nousi 4 prosenttia 100,9 miljoonaan dollariin. Voittoa pudotti jo edellämainittu 9 miljoonan dollarin moottoripyörien maalaamon kapasiteetin kasvattamiseen käytetty summa.

Tulos per laimennettu osake oli ennätykselliset 1,49 dollaria verrattuna viime vuoden 1,42 dollariin.

Polaris ei kommentoinut aiemmin tänä vuonna ostamansa Brammon sähkömoottoripyörien valmistuksen tilaa eikä sen vaikutusta tulokseen.