Merkki odottaakin kasvavaa kiinnostusta motoristeilta ympäri EMEA-alueen vuoden 2016 aikana, varsinkin kun nämä näkevät ja kuulevat enemmän Indian-pyörien omistamisesta sekä niistä kokemuksista, joita kukin malli tarjoaa.

Indian uskoo näiden "kauniitten hyvinrakennettujen pyörien vetovoimaan teillä ympäri Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan".

– Tuntuu kuin eilispäivältä, kun Polaris vuoden 2013 lopulla käynnisti Indian Motorcyclen toiminnan uudelleen, Dario Baraggia, Indianin EMEA Motorcyclen brändijohtaja toteaa. Pyörien myynti on kasvanut kovaa vauhtia näiden kahden vuoden aikana.

Mallisto

2016 Scout

EMEA-alueella tämän mallin kysyntä on ollut kova. Sen kompakti suunnittelu ja matala, vain 643 mm istuinkorkeus sekä vakiona tulevat ABS-jarrut ovat tarjonneet monikäyttöpyörän edut. Sen nestejäähdytteinen 1133 cm3 V-2-moottori tarjoaa käyttökelpoisen 100 hevosvoiman suorituskyvyn.

Vuodelle 2016 Scoutiin on valittavana viisi värivaihtoehtoa: Wildfire Red – uusi,  Thunder Black, Thunder Black Smoke, Silver Smoke, Indian Motorcycle Red.

2016 Chief Dark Horse, Chief Classic,  Chief Vintage ja Chieftain

Vuodelle 2016 Indian jatkaa Chief-mallisarjansa toimittamista. Luvassa on kuten ennekin vahvoja, helpostikäsiteltäviä ja "hätkähdyttävän kauniita" raskaansarjan kruisereita ja baggereita.

Indian Chief -perhettä vauhdittaa Thunder Stroke 111 -moottori, ilmajäähdytteisenä Chief Dark Horsessa, Classicissa ja Vintagessa, mutta joka mallissa on oma luonteensa ja tyylinsä.

Kuljettajat voivat valita Chief Classic -kruiserin klassisine piirteineen, jotka ovat paljon aiempaa puhtaammat uusitussa mallissa. Pyörässä on vinyyli-istuin, mustat kytkimet, yksi valonheitin sekä alumiinivaluvanteet. Valittavana on vain yksi väri, uusi Pearl White.

Chief Vintage -bagger, jossa on nahkaiset satulalaukut ja istuime sekä pikakiinnikkein varustettu tuulisuoja vakiona, on hyvä vaihtoehto heille, jotka suunnittelevat pidempiä ajomatkoja. Saatavilla on neljä eri värivaihtoehtoa vuodelle 2016: Star Silver ja Thunder Black – uusi, Thunder Black, Indian Motorcycle Red sekä Willow Green - Ivory Cream

Chieftainissa, joka on myös bagger on iso kate, jossa on säädettävä tuulilasi, nahkaistuimet sekä kovat sivulaukut, joissa on kauko-ohjattava keskuslukitus. Saatavilla neljänä eri värinä, joista kaksi uusia: Silver Smoke – uusi, Star Silver ja Thunder Black – uusi, Thunder Black sekä Indian Motorcycle Red.

Chief Dark Horse on mattamusta kruiseri, ja sen matala istuinkorkeus ja painopiste tekevät sen helpoksi ajaa. Moottorina on Thunder Stroke 111, jonka vääntö on 139 Nm. Jousitus ja iskunvaimennus ovat samat kuin Chief Classicissa ja pyörässä on myös ABS, avaimeton käynnistys ja vakionopeudensäädin. Värivaihtoehto on Thunder Black Smoke.

Chieftain edessä Star Silverinä ja takana Chief Dark Horse Thunder Black -värityksellä.

2016 Roadmaster

Roadmaster on Indianin, ja kuten tiedotteessa väitetään Yhdysvaltain loistokkain tourin-moottoripyörä sekä mukavan pitkänmatkan kruisailun malliesimerkki. Kun moottorina on Thunder Stroke 111, tavaratilaa 143 litraa, sähköisesti säädettävä tuulilasi, sähköisesti lämpiävät etu- ja takaistuin, ABS, rengaspaineen valvontajärjestelmä, avaimeton käynnistys ja kauko-ohjaimella avattavat laukut, sähköllä lämpiävät kahvat, vakionopeudensäädin, bluetooth-yhteys sekä viihdekeskus, niin taitaa kaikki toivottava sijoittua enemmän kyytiläisosastolle.

Roadmasteria saa kuutta eri väriä, joista kolme ensimmäistä ovat uusia: Storm Grey ja Thunder Black, Blue Diamond, Springfield Blue ja Ivory Cream, Thunder Black, Indian Motorcycle Red / Ivory Cream.

Hinnoittelu vahvistetaan maakohtaisesti. Kaikissa pyörissä on viiden vuoden takuu ja mukana ABS-jarrut mukana.