Alkuperäistä vuoden 1995 Bimota Mantraa kuljetti Ducatin ilmajäähdytteinen 904 cm3 tilavuuksinen moottori. Siinä oli alumiininen putkirunko ja 1370 mm pitkä akseliväli. Pyörä oli siis kettterä käsiteltävä, ja pysähtymisestä huolhtivat Brembon levyjarrut.

Ohessa Sacha Lakicin luonnostelutyötä uudeksi Bimota Mantra 2 cafe raceriksi. Mitä mieltä olet, olisiko tuollaisella pyörällä kysyntää?

Lakicin kotisivulle pääset tästä ja Facebook-sivulle tästä. Asiasta kertoi ensin Morebikes.

Bimo Matra 2 cafe racer -konseptin luonnos.

Bimo Matra 2 cafe racer -konseptin luonnos.

Bimo Matra 2 cafe racer -konseptin luonnos.

Bimo Matra 2 cafe racer -konseptin luonnos.

Bimo Matra 2 cafe racer -konseptin luonnos.

Bimo Matra 2 cafe racer -konseptin luonnos.

Bimo Matra 2 cafe racer -konseptin luonnos.

Bimo Matra 2 cafe racer -konseptin luonnos.