Triumph Motorcyclesin tilikausi heinäkuusta 2012 kesäkuuhun 2013 oli monisyinen. Pyöriä myytiin tuona aikana kaikkiaan 52 089 verrattuna edellisen vuoden 48 957 kappaleeseen.

Myös myynti kasvoi 7,6 prosenttia ennätykselliseen 437,4 miljoonaan euroon edellisen tilikauden 406 miljoonasta eurosta. Tappiota yhtiö kuitenkin joutui kirjaamaan 120 000 euroa ennen veroja ja satunnaisia eriä viime vuoden 18,6 miljoonan euron liikevoiton sijaan.

Tappion syyksi yhtiö ilmoitti tuotantolaitosten rakentamisen Brasiliaan ja Intiaan. Viimemainitussa valmistetaan erityisesti Triumph Daytona 250 -malleja. Myös valuuttakurssitappiot laskivat tulosta. Triumphilla on lisäksi Thaimaassa kolme tuotantolaitosta, jotka vastaavat 61 prosentista yrityksen liikevaihdosta.

Yrityksen osuus moottoripyörien kansainvälisistä markkinoista nousi kuuteen prosenttiin 5,7:stä jakson aikana siitä huolimatta, että pyörien kysyntä on taloudellisen tilanteen vuoksi laskenut voimakkaasti viime vuosina sen avainmarkkina-alueella erityisesti Italiassa, Ranskassa ja Espanjassa.

Erityisen hyvin pyörien myynti sujui Britanniassa, Yhdysvalloissa ja Brasiliassa. Merkin markkinaosuus nousi Britanniassa 20,1 prosenttiin, mikä vahvisti sen asemaa myydyimpänä pyöränä.

Triumph laajentaa lähivuosina myyntiään myös Indonesiaan ja Kiinaan.