It roCkS!bikesin Alexandre Santos ja Osvaldo Coutinho halusivat antaa VMaxille kokonaan uudenlaisen imagon, laajentaen ja hyödyntäen sen drag racing -ominaisuuksia. Kuten kaikissa heidän luomuksissaan, CS_07 Gasolinessakin on heidän tuotemerkkinsä, monokokkirunko, ja vaikka polttoainetankki oikeasti sijaitsee istuimen alla, pyörässä on valetankki. Se on käsin tehty metallilevystä ja antaa pyörälle virtaviivaisen, hoikemman sporttisemman profiilin retrotyyliin.

Drag racer -luonnetta korostaa massiivinen Mickey Thomson -takarengas sekä käsin ruostumattomasta teräksestä tehdyt 4-2 vaimentimet. Vakiopolttoainetankki on korvattu käsintehdyllä alumiinisella versiolla, jossa on roCkS!bikesin motiivi. Liukkaan aerodynamiikan drag-racessä takaa käsintehty metallinen kate, ja pyörässä on tietenkin clip-onit. Rizoman polttoainetankin korkki ja K&N:n ilmansuodattimet sekä Brembon jarrut kruunaavat komeuden.

Kuvat ohessa kertovat lisää omaa kieltään. Moottorin alkuperäisellä, 200 hv:n teholla päässee jo pitkälle, tiedotteessa ei kerrota, onko tätä lopputulosta optimoitu sen kummemmin tehon osalta.

It roCkS!bikesin rakentama Yard Built Yamaha VMAX ‘CS_07 Gasoline’.

It roCkS!bikesin rakentama Yard Built Yamaha VMAX ‘CS_07 Gasoline’.

It roCkS!bikesin rakentama Yard Built Yamaha VMAX ‘CS_07 Gasoline’.

It roCkS!bikesin rakentama Yard Built Yamaha VMAX ‘CS_07 Gasoline’.

It roCkS!bikesin rakentama Yard Built Yamaha VMAX ‘CS_07 Gasoline’.

It roCkS!bikesin rakentama Yard Built Yamaha VMAX ‘CS_07 Gasoline’.

It roCkS!bikesin rakentama Yard Built Yamaha VMAX ‘CS_07 Gasoline’.

It roCkS!bikesin rakentama Yard Built Yamaha VMAX ‘CS_07 Gasoline’.