Honda Gold Wingiin on olemassa rakennussarjoja, joilla sen saa trikeksi, mutta niitä ei yleensä pysty ohjaamaan kallistamalla, ja se nyt vain on yksi moottoripyöräilyn parhaista ulottuvuuksista.

Lazarethin sivuston tietojen mukaan  akseliväli, kääntösäde sekä maksimikallistuskulma ovat samat kuin tavallisella kaksipyöräisellä Wingillä. Etupyörien raideväli on 610 mm ja vanteet ovat 17-tuumaiset.

Ludovic Lazarethin rakentama Honda Gold Wing 1800 on kieltämättä tyylikkäästi toteutettu.

Ludovic Lazarethin rakentama Honda Gold Wing 1800 on kieltämättä tyylikkäästi toteutettu.

Lazarethin modaaman Gold Wingin onnellinen omistaja asuu Pariisissa, mistä pyörän voi kuulemma bongata ajossa. Hinnasta ja jatkosaatavuudesta ei ole varsinaista tietoa, mutta luulisimme, että yhteydenotto Lazarethiin paljastaa, mitä tällainen muutostyö maksaa. Lisätietoja Lazarethin kotisivuilta.

Aiheesta aiemmin sivuillamme: Onko tämä maailmankaikkeuden ärjyin moottoripyörä: Lazareth, Maserati Quattroporten V8 ja 4 pyörää

Ludovic Lazarethin rakentama kolmipyöräinen kallisteltava Honda Gold Wing 1800.

Ludovic Lazarethin rakentama kolmipyöräinen kallisteltava Honda Gold Wing 1800.

Ludovic Lazarethin rakentama kolmipyöräinen kallisteltava Honda Gold Wing 1800.

Ludovic Lazarethin rakentama kolmipyöräinen kallisteltava Honda Gold Wing 1800.

Ludovic Lazarethin rakentama kolmipyöräinen kallisteltava Honda Gold Wing 1800.

Ludovic Lazarethin rakentama kolmipyöräinen kallisteltava Honda Gold Wing 1800.