Zagato kertoo rakentaneensa pyörän juuri tämän näköiseksi, koska sen "pitäisi tulkitseman asiakkaan elämäntapaa; nuoren japanilaisen liikemiehen, joka on kiinnostunut muodista ja mediabusineksesta". 

Mekaanisesti F4Z Zagato on pidetty suurin piirtein entisellään, eikä tarvetta moottorin tai alustan muutoksiin varmaan ole juuri ollutkaan. Jarrut ovat Brembon ja jousitus / vaimennuselementit sähköisesti säädettäviä Öhlinsejä. Standardikunnossa pyörän litraisesta moottorista irtoaa 143,5 kW / 195 hevosvoimaa 13 400 kierroksella minuutissa. RR-version moottorista tehoa on otettu 200,5 hv. Perusversion vääntö on 110,8 Nm / 9600 rpm.

Pyörän kuivapaino on 191 kg, sitä ei ole kerrottu, paljonko Zagato painaa. Zagato on kuitenkin käyttänyt kateosissaan materiaalina hiilikuitua ja alumiinia, joten voi olla, että paino on perusversiota alempi.

Pyörän ulkonäöstä jokaisella on varmaan oma mielipiteensä. Mielenkiintoista joka tapauksessa on, että se muistuttaa hieman van der Heiden veljesten hiljan rakentamaa pyörää. Art Deco -tyylisuunta taitaa olla juuri nyt muotia?

Aiheesta aiemmin: VanderHeide: 200 hv:n V4-moottorilla varustettu superpyörä - vain 145 000 euroa

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.

MV Augusta F4 by Zagato. Uniikkikappale.