Erityistä huomiota kiinnittää massiivinen ajovalokombinaatio, mikä saattaa ennakoida kaarteen mukaan kääntyviä ajovaloja. Myös tankin ympärillä olevien paneelien muotoilua on uusittu aiempaan verrattuna. Katteen tuulilasi on jyrkästi pystyssä ja ilmeisesti myös sen korkeus on säädettävissä.

Motorcyclistin julkistamissa kuvissa näkyy kaksi eri versiota 1190:sta. Toisessa on valu- ja toisessa pinnavanteet. Adventure R -versiossa näyttää olevan pinnavanteet ja matalampi katteen lasi sekä kunnolliset kaatumaraudat, kuten nykyisissäkin versioissa. Onko toinen versio enemmän kadulla viihtyvälle ja toinen sellaiselle, joka ulkoiluttaa moottoripyöräänsä myös hiekkateillä ja maastossa?

Oletettavaa on, että moottori on kokenut ainakin sen verran muutoksia, että se täyttää Euro 4 -normin päästövaatimukset, mitä muuta sille on tapahtunut, jää nähtäväksi. Samoin kuin se, säilyvätkö mallistossa kaikki kolme eri moottoriversioista Adventure-mallia: 1050, 1190 ja 1290 sekä kaksi rinnakkaismallia 1190-kuutioisesta.

Vakoilukuvat näet Motorcyclistin jutusta, tämän jutun kuvituksena nykyiset mallit vertailun helpottamiseksi.

KTM 1190 perus-Adventure vuosimallia 2015.

KTM 1190 perus-Adventure vuosimallia 2015.