"Kaikki vapaudelle. Vapaus kaikille". “All For Freedom. Freedom For All.” Slogan kuulostaa hyvältä, mutta mitä on sen sisällä muuta kuin halu myydä moottoripyöriä myös nuoremmille ihmisille kaikkialla maailmassa? Tosin Harley ei ole ongelmansa kanssa yksin, sillä moottoripyöräilijät ikääntyvät, eivätkä uudet ikäluokat samalla tavalla automaattisesti ole kiinnostuneita moottoripyöräilyn maailmasta kuin aiemmin. Heidän huomiostaan kilpailevat monet muutkin asiat ja kokonaan uudet lajit.

Harleyn mukaan iskulauseen takana on ajatus siitä, että itsenäisyys, autenttisuus ja avoimen tien tunne yhdistää kaikkia. Samalla merkki kutsuu kaikkia moottoripyöräilijöitä ja kaikkia muitakin ympäri maapallon juhlistamaan yksilöllisyyttään.

Juhlinnan aiheet löytyvät videona Harleyn Facebook-sivuilta, jonne linkki tässä.

Harley-Davidsonin kansainvälisen myynnin apulaisjohtaja Sean Cummings toteaakin, että "olemme lähetystyössä kasvattaaksemme moottoripyöräilyä maailmanlaajuisesti. Saavuttaaksemme tuon kunnianhimoisen määränpään, meidän täytyy kasvattaa brändimme relveanssia ja inspiroida uusia kuljettajia kokemaan samaa vapautta, jota kaikki H-D-kuskit satulassa tuntevat."

Tässä onnistuakseen yritys pyytääkin fanittajiaan ilmentämään tunteitaan #FindYourFreedom -merkinnällä.

Toisin sanoen kyse on markkinointikikasta, mutta eihän siinä mitään pahaa ole. Miten se näkyy tulevassa mp-mallistossa on sitten eri asia. H-D:n brändiin kuuluvat isot, raskaat moottoripyörät, joita nuoremmat kuluttajat puolestaan eivät välttämättä halua. Miten mallisto muuttuu jatkossa, että millenniaalien vaatimukset otetaan huomioon?