Horex VR6 Raw powercruiseri on tietysti nimenä täynnä raakaa voimaa, eikä joka komponentiltaan mustan pyörän ulkonäkökään anna yhtään periksi.

Koska pyörässä on kiinnostava kuusisylinterinen 1218 kuutiosenttimetrinen moottori, niin kerrottakoon, että sen teho on 163 hevosvoimaa, ja vääntö on 128 Newtonmetriä. Koska pyörä painaa kuivana vain 220 kilogrammaa, niin tehon pitäisi kyllä riittää. Sylinterit on sijoitettu 16 asteen kulmaan, ja moottori on erityisen kapea kuusisylinteriseksi sylintereiden asettelun vuoksi.

Horex VR6 Raw powercruiseri Intermotissa.

Horex VR6 Raw powercruiseri Intermotissa.

 

Kirkkauttua muuten mustaan ulkonäköön tarjoaa 7" Led-ajovalo. Muuta mielenkiintoista ovat esimerkiksi hiilikuituvahvistetusta polymeeristä valmistetut takarunko sekä kytkinlevyt, Öhlinsin alusta sekä Brembon M50 etujarrusatulat ja taotut alumiinivanteet. 

Kolme nokka-akselia liikuttaa kaikkiaan 18 venttiiliä, eli niitä on kolme per pytty.

Horex VR6 Raw powercruiseri Intermotissa.

Horex VR6 Raw powercruiseri Intermotissa.

Horexin kotisivulle pääset tästä.

Aiheesta aiemmin sivuillamme:

Horex pelastettiin haudan partaalta

Horexin taru jatkuu: uusi VR6 paljastetaan Frankfurtissa

Horexin V6-pyörien taru päättyi

Horex VR6 Raw powercruiseri.

Horex VR6 Raw powercruiseri.