Ajotauko jännitti koko tiimiä etukäteen, mutta Juho löysi heti vauhdin ja ajoi treeneissä kärjen vauhtia. Lauantaina ensimmäisissä aika-ajoissa tuli paras kierrosaika, mutta se riitti muiden kiristäessä sijaan 10 (30 kuskia). Tiimi oli tosi tyytyväinen aloitukseen, mutta iloa kesti vain hetken. Poika ja pyörä punnitukseen ja tuloksena liian kevyt yhdistelmä. Rangaistuksena aika-ajon hylkäys ja neljän lähtöruudun rangaistus.

Toiseen aika-ajoon Juho puristi sitten vähän liikaa ja kierrosaika jäi odotuksista. Tosin pieniä teknisiä murheitakin oli. Tuloksena iso pettymys, kun jouduttiin lähtemään häntä päästä. No kisaan Juho lähti sitten kiukulla ja hyvän startin jälkeen ohitti 5-6 pyörää ja siitä hyvää ajoa neljä kierrosta. Sen jälkeen vauhti hyytyi merkillisesti.

Maaliin päästiin mutta pisteiden ulkopuolella. Itku ja hammasten kiristys. Juhon murheinen analyysi: pyörä ei kulkenut. Mekaanikot tutkivat datan ja totta Juho ajoi niin kuin pitikin kaasupohjassa, mutta pyörästä ei tehoja irronnut. Mystinen vika.

Mutta lopputulemana erittäin hyvää on se, että Juhon vauhti riittää, jopa kärjen haastamiseen yhdessä maailman kovatasoisimmista luokista. Seuraava kisa ajetaan toukokuun lopulla Barcelonassa, jonka jälkeen alkaa sitten kotimainen SM-sarja.