Ensimmäisen osakilpailun positiiviset fiilikset olivat muistissa, kun viikonloppuun startattiin torstaina vapaiden harjoitusten merkeissä. Ensimmäinen veto meni opetellessa rataa, mutta sitten alkoikin haasteet. Toisessa setissä hajosi moottori lähes täydellisesti. Onneksi Juho pysyi kovavauhtisessa kohdassa pystyssä vaikka öljyä lensikin ympäriinsä. Tästä alkoi tiimin isot haasteet.

Muutaman tunnin päästä saatiin hankittua tiimille uusi pyörä paikalliselta diileriltä ja ei muuta kuin moottori irti ja kisapyörään vaihto. Tiimi teki fantastista työtä ja vaikka unet jäivätkin lähes nollaan, oli pyörä taas ajokunnossa pe aamuna. Perjantaipäivä menikin sisäänajossa ja rataa jälleen opetellessa vaikeissa sateisissa olosuhteissa ja katkonaisissa seteissä.

Lauantaiaamuna hyvällä mielellä aika-ajoon. Keli oli taas haasteellinen ja Juho kaatuikin setin puolessa välissä rajusti. Ja taas tiimille töitä. Toisessa aika-ajossa oli sitten puseroon päässytkin hieman epävarmuutta ja sijoitus yhdistetyissä tuloksissa vaatimaton 31 (34 kuljettajaa). Sama meininki jatkui sitten la kisassa ja vaikka parannusta tuli merkittävästi, oli Juho maalissa sijalla 24.

Sunnuntain kisaan haettiin uutta asennetta ja lsitä öytyikin heti aamun warmupista. Mutta juuri ennen starttia alkoi taas satamaan kaatamalla. Äkkiä kumit vaihtoon ja uutta yritystä. Kisan startissa sade lakkasi ja erot olivatkin isot heti, kun ei oikein ollut varmuutta pitääkö vai ei. Juho nosti vauhtiaan tasaisesti kisan edetessä ja lopussa ajettiin jo kilpailukykyisiä kierrosaikoja kärjen kanssa. Tuloksena lopulta sija 19.

Vaikka viikonloppu olikin epäonninen ja haasteita täynnä lähtee Juho luottavaisena 8-9.6. ajettavaan SM-viikonloppuun. Tavoitteesta voittaa SM ei ole luovuttu.

Juho ja isä Niko haluavat kiittää isosti Jarno Åströmiä huikeasta mekaanikkotyöstä sekä isosta tuesta Kallio Racingin Vesa Kalliota, Teemu ja Kenny Koskista sekä Alejandro Fuentea.

Yritystä oli.