Sopimuksen uusiminen edustaa luonnollista jatkumoa sille, mikä on ollut suuri menestystarina sekä varojen keräämisessä että tietoisuuden lisäämisessä eturauhassyövän ja miesten mielenterveyden osalta, mutta myös sikäli, että osallistuminen tapahtumaan on ollut uskomatonta ja ajo on kerännyt mukaansa satojentuhansia motoristeja maailmanlaajuisesti, todetaan Triumphin tiedotteessa.

Triumph on toiminut Kunnianarvoisten Herrasmiesten Ajon pääsponsorina vuodesta 2014 lähtien ja ollut siinä mielessä avainroolissa ajotapahtuman perustaneen Mark Hawwan ja hänen tiiminsä toiminnassa sekä auttanut sitä kehittämään tapahtumasta maailmanlaajuisen.

Triumphin antama tuki ja resurssit vuosien mittaan ovat mahdollistaneet tietoisuuden kasvattamisen ja vahvistaneet DGR:n ääntä sekä palkinneet sen osanottajia. Tämä on johtanut myös siihen, että Triumph-kuskeja, jälleenmyyjiä, henkilökuntaa, perhettä ja ystäviä on pukeutunut tyylikkäästi ja ottanut moottoripyöränsä esille DGR:n ajopäivänä ja jakanut oman sitoutumisensa yhteisön kanssa.

Tyylikästä pukeutumista, vintage- ja classic-pyöriä

DGR perustettiin keräämään varoja ja kasvattamaan tietoisuutta miesten eturauhassyöpää ja miesten mielenterveyttä kohtaan yhdistämällä tyylitietoiset klassikko- ja vintagetyylin motoristit, uudet ja vanhat, ympäri maailman.

Triumph liittyi tapahtumaan mukaan vuodesta 2014 lähtien, ja sitoutui tukemaan DGR:ää globaalin markkinointitiiminsä ja -kanaviensa avulla. Lisäksi se on antanut moottoripyöriä palkinnoksi rahankeruuta varten.

Lontoo, UK. Ivo Ivanov imagefactorystudio.

Lontoo, UK. Ivo Ivanov imagefactorystudio.

28. syyskuuta 2014 ensimmäinen Triumphin sponsoroima DGR toteutui 58 maan 257 kaupungissa ja siihen osallistui 20 000 siististi pukeutunutta klassikko- ja vintagekuskia, jotka keräsivät rahaa 1,5 miljoonaa dollaria. Tapahtuma kasvoi seuraavana vuonna 79 maahan, 410 kaupunkiin, 37 000 kuljettajaan ja 2,3 miljoonaan dollariin. Kasvua on jatkunut aina DGR:n ennätysvuoteen 2019 asti, jolloin matkassa oli 116 000 motoristia, jotka keräsivät yhteensä 6 miljoonaa taalaa 104 eri maassa.

Vuonna 2020 koronapandemia aiheutti sen, että DGR ajettiin sooloajona. Tapahtumasta tuli globaalein koskaan, osanottajia oli 171 maasta ajamassa soolona yhdessä sosiaalisen median yhteenkytkeminä.

2021 DGR siirtyi syksystä kevääseen, ja ajajia oli 10 000 enemmän kuin 2020, kaikkiaan 65 300. Varoja he kokosivat 4,1 miljoonan dollarin edestä, 1,4 miljoonaa enemmän kuin 2020.

– Vuonna 2014, kun kumppanuutemme Triumphin kanssa alkoi, olin hyvin innoissani. Se on ainoa mp-valmistaja, joka mielestäni täydellisesti sopii DGR:ään. Sittemmin olemme tehneet hienoja asioita; yhdessä olemme voineet palkita joitain parhaita varojenkerääjiämme uusilla moottoripyörillä ja rakentaneet mm. yhden kustomoidun Triumph Thruxton RS:n 2021.

Tänään, 8 vuotta myöhemmin, kun ilmoitamme viisivuotisesta jatkosta tälle kumppanuudelle, olen vielä innostuneempi kuin 2014, koska seuraavan 5 vuoden aikana tiedän meidän voivan tehdä vielä enemmän yhdessä varojen keräämiseksi ja miesterveyden tietoisuuden kasvattamiseksi, totesi tapahtuman perustaja ja johtaja Mark Hawwa.

DGR:stä saat lisää tietoa täältä. Kuvissa 2021 DGR:n osallistujia.

Aiheesta aiemmin:

Näin toimittajamme valmistautuu Kunnianarvoisten Herrasmiesten sooloajoon!

Kunnianarvoisten Herrasmiesten ajo tulee taas – tällä kertaa 23.5. maailmanlaajuisesti

Kunnianarvoisten Herrasmiesten ajo 27.9. – tällä kertaa maailmanlaajuisesti soolona

Kunnianarvoisten Herrasmiesten ajo keräsi maailmanlaajuisesti 5,5 miljoonaa miesten tukemiseen

Lunapark.

Lunapark.